PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galeria Jurajska ma pomysł na niedzielę

Galeria Jurajska ma pomysł na niedzielę
fot. Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 gru 2018 10:24

Galeria Jurajska rozwija swój pomysł na niedzielne centrum rozrywki. Obiekt coraz śmielej sięga także po możliwości jakie daje mu retailtainment. Umożliwia mu to m.in. planowane na grudzień otwarcie powiększonego Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt.


  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 gru 2018 10:24

Największe centrum handlowe w Częstochowie coraz mocniej stawia w swojej ofercie na rozrywkę. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat galeria zrealizowała serię kilkunastu dużych inwestycji, tworząc nowoczesną infrastrukturę służącą zabawie, wypoczynkowi i rekreacji.

W centrum handlowym zmodernizowany został m.in. food court i zewnętrzne boiska do siatkówki. Powstał także mający 8,5 tys. mkw. miejski ogród z placami zabaw nad bulwarem Warty oraz wewnętrzna strefa wypoczynkowo-edukacyjna z dwoma olbrzymi akwariami – słodko- i słonowodnym.

Oferta galerii wzbogaciła się też o mający 966 mkw. fitness club oraz restauracje i kawiarnie. Tych ostatnich jest tutaj już 18, z czego 3 znajdują się poza food courtem.  W efekcie dynamicznych zmian w tenant-mixie blisko 11,5 proc. oferty przypada już na rozrywkę. Kino, lokale gastronomiczne, centrum rozrywki oraz fitness zajmują łącznie aż 5,5 tys. mkw. GLA Jurajskiej.

- Idziemy  z duchem czasu i coraz mocniej sięgamy po możliwości, jaki daje retailtainment.  Większy udział rozrywki pozwala nam na tworzenie klientom doświadczenia zakupowego, w którym tradycyjny shopping łączy się z zabawą i pozytywnymi  emocjami. To wzmacnia lojalność klienta, ale także pozwala nam zwiększać zasięg i  walczyć o nowych odbiorców, zwłaszcza o rodziny i młodzież  – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Jak podkreśla Bugajczyk, retailtainment to przyszłość galerii, a większy udział rozrywki w tenant-mixie to dziś szansa na rozwój. Powód? – Po pierwsze, odmłodniał nam klient. Do głosu doszło pokolenie millenialsów i post-millennialsów nastawione na doświadczenia poza zakupowe. To wymagający konsument, dla którego galeria jest nie tylko miejscem robienia zakupów, ale także zabawy, spotkań i integracji. Rozrywka tutaj te potrzeby idealnie wypełnia – mówi.

- Kluczowe są także zmiany w postawach konsumenckich Polaków. Ostatnie badania pokazują, że wydajemy coraz więcej na rozrywkę, wizyty w restauracjach czy członkostwo w fitness clubach. Już co piąty Polak skłonny jest miesięcznie wydać na zabawę od 300 do 500 zł. Chętniej szukamy więc unikalnych rozrywek, ale w bezpośrednim sąsiedztwie. Dobrą rozrywkę chcemy mieć pod ręką i najlepiej w jednym miejscu – mówi.

Ale jest jeszcze jeden element, który przemawia za rozrywką – niehandlowe niedziele. – W najbliższych latach można spodziewać się rozrywkowego boom w galeriach handlowych w Polsce. Ten kierunek dla centrów handlowych jest po prostu opłacalny, bo pozwala na utrzymanie ruchu w niedziele niehandlowe. Co więcej, tworzy nawet nową grupę odbiorców nastawionych wyłącznie na rozrywkę. Z tego powodu w Jurajskiej rozwijamy unikalny w kraju koncept niedzielnego centrum rozrywki  – dodaje Bugajczyk.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.