PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska podsumowuje 2014 rok

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2015 14:09

Galeria Jurajska podsumowuje 2014 rok

W 2014 roku Galeria Jurajska w Częstochowie zanotowała 6,02 miliona odwiedzających, czyli o blisko 2 proc. więcej niż w 2013 roku.

REKLAMA

Najgorętszymi miesiącami dla Galerii Jurajskiej były maj, czerwiec, listopad i grudzień. Dzienny rekord odwiedzin pobito w grudniu. W pierwszy dzień po świętach obiekt odwiedziło blisko 40 tys. osób, w drugi - ponad 30 tys.

- Galeria Jurajska oparła się rynkowej tendencji, która pokazuje spadek liczby odwiedzin w galeriach handlowych w całym kraju. Nam wręcz przeciwnie udało się zakończyć rok z bardzo dobrym wynikiem, przy okazji pobijając parę rekordów frekwencyjnych m.in. na otwarcie zimowych wyprzedaży i w okresie jesiennym - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Frekwencja na plus
Rosnąca frekwencja przełożyła się na obroty. W 2014 roku centrum zanotowało aż 6,3 procentowy ich wzrost w porównaniu z 2013 rokiem. Dodatnią tendencję galeria obserwowała już od stycznia 2014 roku. To również najlepsze wyniki finansowe galerii od czasu jej powstania prawie 6 lat temu.

- Właściwe okazały się zmiany, jakie wprowadziliśmy w 2014 roku. Objęły one zarówno odświeżenie wizerunku centrum, jak również dopracowanie strategii marketingowej. W 2014 roku mocno skupiliśmy się także na pokazaniu mieszkańcom Częstochowy i okolic tego, co unikalne w naszej ofercie. Jednocześnie cały czas pracowaliśmy nad jej rozwojem i poszerzeniem, wprowadzając stopniowo nowe, atrakcyjne marki, na które od lat czekali tutejsi klienci - komentuje Katarzyna Korpak.

Szersza oferta
W 2014 roku w centrum handlowym pojawiło się aż 9-ciu nowych najemców. Wśród nich wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz JYSK, pierwszy w galerii plac zabaw „Bajkowy Labirynt", a także sklep z zabawkami Toy Planet i Centrum Gier Bard. Ofertę modową galeria poszerzyła natomiast m.in. o Monnari, Kubenz, 4F i Tous. Łącznie nowi najemcy wypełnili powierzchnię ponad 2 tys. mkw.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA