PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska poszerza ofertę dla dzieci

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 sty 2015 12:23

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę adresowaną do najmłodszych i ich rodziców. W centrum został właśnie otwarty „Bajkowy Labirynt” - plac zabaw, będący konceptem stworzonym przez spółkę RO-AN.

REKLAMA

Galeria Jurajska stawia na najmłodszych. Do tego grona najemców dołączył właśnie plac zabaw „Bajkowy Labirynt". Mająca ponad 220 m kw. strefa rozrywki i zabawy dla najmłodszych, wyposażona została m.in. w huśtawki, zjeżdżalnię z basenem wypełnionym plastikowymi kulkami, tor z przeszkodami i kącik zabaw przeznaczony dla dzieci w wieku 0-3 lat.

Ponad to w „Bajkowym Labiryncie" znajduje się także salka urodzinowa oraz strefa z modułami edukacyjnymi, w których najmłodsi mogą rozwijać swoje umiejętności motoryczne i edukacyjne. Dla Galerii Jurajskiej jest to pierwszy tego typu najemca.

- Zaproszenie „Bajkowego Labiryntu" do grona najemców w znaczy sposób podnosi atrakcyjność naszego centrum wśród rodziców, którzy robią zakupy z dziećmi. Zyskują oni miejsce, w którym podczas wizyty w galerii można pozostawić dziecko pod profesjonalną opieką. Maluchy z kolei dostają wielofunkcyjny plac zabaw, który bawi i edukuje, ale także stwarza dodatkowe możliwości m.in. organizacji urodzin - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Dla Galerii Jurajskiej jest to już 4 najemca z ofertą skierowaną do najmłodszych, jaki pojawia się w centrum w ostatnich 3 miesiącach. W listopadzie swoje salony otwarły tu sieć zabawkarska Toy Planet oraz Centrum Gier BARD, wcześniej Smyk. Oprócz nich swoje dedykowane sklepy z odzieżą dla najmłodszych w centrum mają także Wójcik, Coccodrillo i Reserved Kids.

- Galeria Jurajska to rodzinne centrum, aż 77 proc. naszych klientów to rodziny z dziećmi, które od galerii oczekują nie tylko dobrze rozwiniętej oferty odzieżowej i restauracyjnej, ale także bogatej oferty dla najmłodszych. To główny powód, dla którego kładziemy ostatnio tak duży nacisk na rozwój tego segmentu ofertowego naszego centrum - mówi Katarzyna Korpak.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA