PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska poszerza ofertę modową

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 wrz 2014 10:43

Galeria Jurajska poszerza ofertę modową

Do grona ponad 150 sklepów w Galerii Jurajskiej dołączają kolejne, w tym aż 3 marki oferujące ubrania i dodatki oraz jedna dopełniająca ofertę skierowaną do hobbystów i najmłodszych. Nowe salony zajmą łącznie blisko 500 mkw.

REKLAMA

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę modową. Do grona najemców dołączają właśnie 3 marki, które rozwiną m.in. ofertę ubrań z wyższej półki skierowaną do kobiet, ofertę modową dla mężczyzn oraz ofertę sportową. Wśród nowych salonów znalazł się mający 164 mkw. sklep z ubraniami i dodatkami sportowymi - 4F oraz mający 174 mkw. salon z odzieżą i dodatkami dla kobiet - Monnari.

Do grona nowych najemców dołącza także marka, która wybrała Galerię Jurajską na swój lokalny debiut. W połowie października pierwszy salon w północnej części woj. śląskiego otworzy polska marka Kubenz. W sklepie o powierzchni 99 mkw. będzie można kupić m.in. garnitury, casualowe marynarki, kurtki, koszule i dodatki.

- W zeszłym roku udało się skompletować pełne portfolio marek LPP, dziś z kolei ofertę galerii zasilają 3 popularne brandy, w tym jedna z największych sieci z odzieżą sportową - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale w Galerii Jurajskiej rozwija się nie tylko oferta modowa, także oferta skierowana do hobbystów i najmłodszych. 2 września swój mający 48 mkw. salon otworzyło tu Centrum Gier Bard. Znajdziemy w nim popularne gry planszowe i karciane.

- Dzięki rozwojowi tej strategii od początku roku notujemy 2 proc. wzrost liczby odwiedzających. Jest to ta grupa klientów, która zrezygnowała z wizyt w sąsiednich centrach handlowych, na rzecz Jurajskiej. Dla większości z nich powodem było pojawienie się w centrum konkretnego sklepu lub marki - mówi Katarzyna Korpak.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA