PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska poszerza ofertę modową

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 wrz 2014 10:43

Galeria Jurajska poszerza ofertę modową

Do grona ponad 150 sklepów w Galerii Jurajskiej dołączają kolejne, w tym aż 3 marki oferujące ubrania i dodatki oraz jedna dopełniająca ofertę skierowaną do hobbystów i najmłodszych. Nowe salony zajmą łącznie blisko 500 mkw.

REKLAMA

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę modową. Do grona najemców dołączają właśnie 3 marki, które rozwiną m.in. ofertę ubrań z wyższej półki skierowaną do kobiet, ofertę modową dla mężczyzn oraz ofertę sportową. Wśród nowych salonów znalazł się mający 164 mkw. sklep z ubraniami i dodatkami sportowymi - 4F oraz mający 174 mkw. salon z odzieżą i dodatkami dla kobiet - Monnari.

Do grona nowych najemców dołącza także marka, która wybrała Galerię Jurajską na swój lokalny debiut. W połowie października pierwszy salon w północnej części woj. śląskiego otworzy polska marka Kubenz. W sklepie o powierzchni 99 mkw. będzie można kupić m.in. garnitury, casualowe marynarki, kurtki, koszule i dodatki.

- W zeszłym roku udało się skompletować pełne portfolio marek LPP, dziś z kolei ofertę galerii zasilają 3 popularne brandy, w tym jedna z największych sieci z odzieżą sportową - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale w Galerii Jurajskiej rozwija się nie tylko oferta modowa, także oferta skierowana do hobbystów i najmłodszych. 2 września swój mający 48 mkw. salon otworzyło tu Centrum Gier Bard. Znajdziemy w nim popularne gry planszowe i karciane.

- Dzięki rozwojowi tej strategii od początku roku notujemy 2 proc. wzrost liczby odwiedzających. Jest to ta grupa klientów, która zrezygnowała z wizyt w sąsiednich centrach handlowych, na rzecz Jurajskiej. Dla większości z nich powodem było pojawienie się w centrum konkretnego sklepu lub marki - mówi Katarzyna Korpak.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.