PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska przedłuża umowy najmu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 19 maj 2014 11:49

Galeria Jurajska przedłuża umowy najmu

W należącej do GTC S.A. Galerii Jurajskiej w Częstochowie trwa proces przedłużania umów. Galeria prowadzi rozmowy z kolejnymi najemcami, którym kończy się pierwotny okres najmu. Proces przedłużania umów obejmuje 10 tys. mkw. powierzchni i będzie zakończony do października 2014 roku, kiedy to Galeria Jurajska będzie obchodziła swoje 5 urodziny.

REKLAMA

Galeria Jurajska przedłużyła już umowy najmu obejmujące prawie 2000 mkw. Przedłużyli je m.in.: perfumeria Douglas, salon z odzieżą męską Lavard, sklep z butami i galanteria skórzaną - Wojas, salon meblowy Mebel RUST, salon z odzieżą damską KMX, Cubus oferujący odzież damską, męską i dziecięcą, salon z odzieżą damską i akcesoriami Liu Jo, sklep z wyposażeniem domu Duka, kantor wymiany walut Exchange Group oraz jubiler Kalota.

Na decyzję o pozostaniu w Galerii Jurajskiej, zdaniem Piotra Myszki, dyrektora Galerii Jurajskiej, wpływ miała zarówno rosnąca lokalnie popularność centrum handlowego, jak również zmieniający się profil miejsca.

- W 2013 roku odwiedziło nas 6 mln osób. W ciągu pięciu lat odwiedzalność Galerii Jurajskiej wzrosła o ponad 10 proc. Tendencja wzrostowa utrzymuje się od początku istnienia Galerii. Centrum jest także jednym z najchętniej wybieranych w tej części województwa śląskiego. Dziś wybiera je aż 37 proc. mieszkańców regionu, co daje nam pierwszą pozycję w promieniu 90 km. To zauważają także nasi najemcy. Pierwsze efekty rozmów pokazują, że zmian na liście marek będzie niewiele - zapowiada Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Na pozytywne efekty rozmów z najemcami - zdaniem przedstawicieli galerii - wpływ ma także zmieniająca się oferta centrum, coraz bardziej atrakcyjna dla klienta z lokalnego rynku.

- Dziś jesteśmy bardziej „fashion" niż jeszcze 5 lat temu. Dobrany obecnie „tenant-mix" przyciąga głównie dzięki ofercie sklepów odzieżowych i obuwniczych, punktów usługowych, a także części rozrywkowej. Sprawił, że staliśmy się konkurencyjni dla największych centrów handlowych w województwie śląskim, zatrzymując tym samym klientów u siebie - zapewnia Myszka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA