PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska rywalizuje o popularność w regionie

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 cze 2014 10:39

Galeria Jurajska rywalizuje o popularność w regionie

Ponad 6 milionów klientów odwiedziło w 2013 roku Galerię Jurajską w Częstochowie. - Centra handlowe znajdujące się poza miastami wojewódzkimi stają się coraz popularniejsze, nie tylko wśród klientów, ale także najemców. Powód - zamiast konkurować z gigantami, budują one własny rynek, zatrzymując klientów w swoim mieście - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

- Jeszcze do niedawna Galeria Jurajska była dla części klientów z lokalnego rynku drugim wyborem. Wybierał on raczej pomiędzy dużymi galeriami w Łodzi czy Katowicach. Dziś w pierwszej kolejności wybór pada na Galerię Jurajską. Wpływ na to miało przede wszystkim przyciągnięcie do centrum najemców, którzy obecni są zarówno w galeriach w Katowicach, jak i Łodzi, ale także rosnąca od 5. lat pozycja galerii w regionie - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Według analiz ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej, 58 proc. mieszkańców północnej części województwa śląskiego deklaruje dziś, że Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzanym przez nich obiektem w okolicy. Centra handlowe w Katowicach i Łodzi odwiedza odpowiednio 7 proc. i 3 proc. - wynika z

Galeria od 5. lat sukcesywnie buduje swoją pozycję i format centrum handlowego, które ma kojarzyć się z modą i rozrywką, stając się alternatywą dla obiektów z szeroką ofertą, ale oddalonych o 70 km. Udaje się to dzięki odpowiednio dobieranej i stale modyfikowanej ofercie handlowej. Dziś składają się na nią marki odzieżowe - sieciowe i te z wyższej półki, strefa rozrywki z kinem, zróżnicowany food court oraz coś charakterystycznego dla Galerii Jurajskiej - obecność lokalnych najemców, których powierzchnia stanowi około 5 proc. powierzchni handlowej - mówi Piotr Myszka.

I za to - zdaniem przedstawicieli galerii - mieszkańcy powiatów znajdujących się w otoczeniu centrum polubili Jurajską. Dziś aż 30 proc. zalicza ją do ulubionych. W 6 na 10. powiatach sąsiadujących z Częstochową galeria jest najczęściej wybieranym centrum handlowym. W 4 pozostałych, najbardziej oddalonych od Częstochowy, zajmuje ona 2 lub 3 miejsce. W samej Częstochowie aż 71 proc. mieszkańców wybiera w pierwszej kolejności Galerię Jurajską.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA