PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska rywalizuje o popularność w regionie

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 cze 2014 10:39

Galeria Jurajska rywalizuje o popularność w regionie

Ponad 6 milionów klientów odwiedziło w 2013 roku Galerię Jurajską w Częstochowie. - Centra handlowe znajdujące się poza miastami wojewódzkimi stają się coraz popularniejsze, nie tylko wśród klientów, ale także najemców. Powód - zamiast konkurować z gigantami, budują one własny rynek, zatrzymując klientów w swoim mieście - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

- Jeszcze do niedawna Galeria Jurajska była dla części klientów z lokalnego rynku drugim wyborem. Wybierał on raczej pomiędzy dużymi galeriami w Łodzi czy Katowicach. Dziś w pierwszej kolejności wybór pada na Galerię Jurajską. Wpływ na to miało przede wszystkim przyciągnięcie do centrum najemców, którzy obecni są zarówno w galeriach w Katowicach, jak i Łodzi, ale także rosnąca od 5. lat pozycja galerii w regionie - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Według analiz ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej, 58 proc. mieszkańców północnej części województwa śląskiego deklaruje dziś, że Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzanym przez nich obiektem w okolicy. Centra handlowe w Katowicach i Łodzi odwiedza odpowiednio 7 proc. i 3 proc. - wynika z

Galeria od 5. lat sukcesywnie buduje swoją pozycję i format centrum handlowego, które ma kojarzyć się z modą i rozrywką, stając się alternatywą dla obiektów z szeroką ofertą, ale oddalonych o 70 km. Udaje się to dzięki odpowiednio dobieranej i stale modyfikowanej ofercie handlowej. Dziś składają się na nią marki odzieżowe - sieciowe i te z wyższej półki, strefa rozrywki z kinem, zróżnicowany food court oraz coś charakterystycznego dla Galerii Jurajskiej - obecność lokalnych najemców, których powierzchnia stanowi około 5 proc. powierzchni handlowej - mówi Piotr Myszka.

I za to - zdaniem przedstawicieli galerii - mieszkańcy powiatów znajdujących się w otoczeniu centrum polubili Jurajską. Dziś aż 30 proc. zalicza ją do ulubionych. W 6 na 10. powiatach sąsiadujących z Częstochową galeria jest najczęściej wybieranym centrum handlowym. W 4 pozostałych, najbardziej oddalonych od Częstochowy, zajmuje ona 2 lub 3 miejsce. W samej Częstochowie aż 71 proc. mieszkańców wybiera w pierwszej kolejności Galerię Jurajską.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA