PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska śledzi najnowsze trendy i ma na nie odpowiedź

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lip 2017 13:12

Galeria Jurajska śledzi najnowsze trendy i ma na nie odpowiedź Galeria Jurajska

Klienci Galerii Jurajskiej nie muszą się martwić rozładowanym smartfonem, tabletem czy laptopem. Od niedawna w centrum handlowym działają specjalne stacje ładujące, w których można podpiąć urządzenia i zasilić je. Ma to pomóc w robieniu zakupów… ze smartfonem w ręku.

REKLAMA

Aż 83 proc. klientów galerii handlowych korzysta ze smartfonów w czasie zakupów. 42 proc. porównuje w ten sposób ceny np. w sklepach stacjonarnych i on-line, z kolei 31 proc. używa smartfona na zakupach, żeby sprawdzić dostępne w sklepach promocje  – podaje Euclid Analytics.

- Zmieniają się zwyczaje zakupowe, a smartfon jest w centrum tych zmian. Nie kupujemy już pod wpływem impulsu, ale w przemyślany sposób. Liczą się dla nas recenzje w sieci, liczba like’ów, polecenia i opinie znajomych na Instagramie i Facebooku. Dziś zanim coś kupimy w sklepie stacjonarnym, sprawdzamy to w kilku sklepach internetowych – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale to nie jedyne aktywności, do jakich podczas zakupów używamy dziś smartfona.  Aż 48 proc. SMS-uje do znajomych w trakcie zakupów, często wysyłając przy tym zdjęcia planowanego zakupu. 35 proc. kupując korzysta jednocześnie z Facebooka, udostępniając np. zdjęcia z przymierzalni. 33 proc. sprawdza w Google produkty, które chce kupić. Aż 26 proc. w czasie zakupów korzysta z innych aplikacji m.in. Instagrama, Snapchata.

- Kupując chcemy być dziś w stałym kontakcie. Liczy się dla nas możliwość szybkiej konsultacji ze znajomym, sprawdzenie hashtaga produktu czy szybkie przejrzenie opinii na forum internetowym. Korzystamy także z aplikacji udostępnionych przez galerie np. z mapą sklepów czy programem lojalnościowym – przekonuje Bugajczyk.

Dzięki smartfonom zakupy stają się nie tylko bardziej zaangażowane, również bardziej ekonomiczne. Powód? Smartfona używamy dziś w dużej mierze do sprawdzania promocji, porównywania cen i poszukiwania rabatów w specjalnych aplikacjach.  - Coraz więcej sklepów ma swoje aplikacje, a w nich m.in. kupony rabatowe. Pojawia się także coraz więcej platform rabatowych i promocyjnych. Rabaty odbieramy także mailowo, poprzez SMS-y i powiadomienia push. Korzystamy także z rabatów udostępnianych np. na Facebooku czy Instagramie – wylicza Bugajczyk.

Podładuj telefon i kupuj dalej

Zakupy ze smartfonem to jednak wyzwanie dla galerii handlowych. Rozładowanie się sprzętu może bowiem skutkować zakończeniem zakupów. Brak dostępu do Google, sklepów internetowych czy SMS-ów zniechęca. Dlatego coraz więcej galerii w Polsce tworzy specjalne strefy z portami do ładowania urządzeń mobilnych.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.