PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska stawia na sektor modowy

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 lis 2015 09:33

Galeria Jurajska stawia na sektor modowy Galeria Jurajska

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę odzieżową. Właśnie zasiliły ją dwie polskie marki: Marilyn i Molton.

REKLAMA

Galeria Jurajska stawia na swoją ofertę modową. Od kilku miesięcy trwają tam prace nad dopełnieniem portfolio najemców z tego sektora. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy centrum handlowemu udało się pozyskać do współpracy m.in.: Reporter Young, New Balance, Cotton Club/Grey Wolf czy Concept Store Shoes&Bags .

Także dotychczasowi najemcy z branży modowej, zadowoleni z wyników, zwiększają swoją powierzchnię handlową w Galerii Jurajskiej. Na taki krok w ostatnich miesiącach zdecydowały się m.in.: Gino Rossi oraz Reserved. Ten ostatni na początku listopada otwarł tu największy salon w Polsce.

Teraz do tego grona dołączają dwie kolejne marki - Marilyn i Molton. - Oferta modowa jest dla nas strategicznie ważna, dlatego dbamy o to, aby była ona możliwie najbardziej zróżnicowana. Dziś składają się na nią zarówno popularne polskie sklepy sieciowe, jak również zagraniczni giganci odzieżowi. Nie brakuje także marek z wyższej półki - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

I faktycznie, na ponad 190 punktów handlowych w Galerii Jurajskiej ponad połowa przypada na ofertę modową. Dwaj nowi najemcy, Molton i Marilyn rozwijają zarówno ofertę ubrań oraz dodatków i bielizny.  Oprócz Marilyn w centrum działają sklepy Triumph, Intimissimi, Etam, Calzedonia, Gatta oraz Esotiq.

Poszerzona oferta modowa stała się ostatnimi czasy magnesem przyciągającym klienta do Galerii Jurajskiej. - Lokalnie jesteśmy postrzegani dziś coraz częściej jako centrum fashion. Wzrost liczby odwiedzających był również efektem rozwoju oferty modowej. Wielu klientów przez lata do swoich ulubionych sklepów musiało jeździć do galerii do sąsiednich miast. Teraz pełen zestaw topowych marek mają w zasięgu ręki - przekonuje Katarzyna Korpak.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA