PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska z innowacyjnym rozwiązaniem dla zmotoryzowanych

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 cze 2017 09:15

Galeria Jurajska z innowacyjnym rozwiązaniem dla zmotoryzowanych Galeria Jurajska

Nowe miejsca postojowe dla rowerów, nowy system zarządzania parkingiem czy nowy parking dla autokarów - Galeria Jurajska coraz intensywniej inwestuje w wygody dla zmotoryzowanych.

REKLAMA

Aż 92 proc. klientów Galerii Jurajskiej odwiedza ją samochodem – wynika z badań ARC Rynek i i Opinia. Ten odsetek rośnie z roku na rok, w miarę jak wzrasta liczba klientów. 

Galeria coraz częściej staje się także ważnym punktem postojowym dla kierowców poruszających się krajową „jedynką”. W ich zatrzymaniu ma pomóc m.in. uruchomiona niedawno akcja „Jurajska STOP”, zachęcająca do podróżnych do postoju.  – Z roku na rok przybywa samochodów na naszym parkingu. Więcej osób przyjeżdża do nas, niż przychodzi piechotą. To wymaga zmian w działaniu galerii, usprawnienia ruchu i polepszenia komfortu kierowców – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

W maju w obiekcie ruszyły prace nad najnowocześniejszym systemem zarządzania parkingiem w Polsce. Jurajska będzie go miała zainstalowany jako pierwszy obiekt w kraju.  

Cały system oparty zostanie na czujkach wyposażonych w  tzw. inteligentne kamery. Umożliwiają one obserwację w czasie rzeczywistym każdego samochodu znajdującego się na parkingu. Specjalna kamera zarejestruje zarówno obraz samego samochodu, jak również odczyta jego tablicę rejestracyjną.   W praktyce oznacza to, że jeśli ktoś zapomni, gdzie zaparkował swój samochód będzie mógł go z łatwością odszukać. Pomoże w tym specjalna aplikacja,  zainstalowana na infokioskach w galerii oraz udostępniona posiadaczom smartfonów.

To nie jedyne usprawnienie, w które inwestuje galeria. Dzięki systemowi łatwiej  i szybciej będzie można  znaleźć wolne miejsce. Specjalna sygnalizacja świetlna kolorem zielonym będzie wskazywała wolne miejsca postojowe, z kolei kolorem czerwonym miejsca zajęte. Miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych oznaczone zostaną natomiast niebieskim światłem.

 O liczbie aktualnie wolnych miejsc informować będą przy wjeździe na parking specjalny totem. Z kolei wyświetlacze w alejkach wskazywać będą wolne miejsca w poszczególnych częściach parkingu. Ma to skrócić czas poszukiwań miejsca oraz wyeliminować błądzenie po parkingu. Nad bezpieczeństwem i sprawnością parkingu czuwać będzie w sumie ponad 600 kamer obsługiwanych przez pracowników monitoringu.

  • 1
  • 2
  • Artmetic 2017-06-23 23:10:13
    Nowe technologie, aplikacje dla branży nieruchomości: artmetic.pl
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.