PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska z innowacyjnym rozwiązaniem dla zmotoryzowanych

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 cze 2017 09:15

Galeria Jurajska z innowacyjnym rozwiązaniem dla zmotoryzowanych Galeria Jurajska

Nowe miejsca postojowe dla rowerów, nowy system zarządzania parkingiem czy nowy parking dla autokarów - Galeria Jurajska coraz intensywniej inwestuje w wygody dla zmotoryzowanych.

REKLAMA

Aż 92 proc. klientów Galerii Jurajskiej odwiedza ją samochodem – wynika z badań ARC Rynek i i Opinia. Ten odsetek rośnie z roku na rok, w miarę jak wzrasta liczba klientów. 

Galeria coraz częściej staje się także ważnym punktem postojowym dla kierowców poruszających się krajową „jedynką”. W ich zatrzymaniu ma pomóc m.in. uruchomiona niedawno akcja „Jurajska STOP”, zachęcająca do podróżnych do postoju.  – Z roku na rok przybywa samochodów na naszym parkingu. Więcej osób przyjeżdża do nas, niż przychodzi piechotą. To wymaga zmian w działaniu galerii, usprawnienia ruchu i polepszenia komfortu kierowców – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

W maju w obiekcie ruszyły prace nad najnowocześniejszym systemem zarządzania parkingiem w Polsce. Jurajska będzie go miała zainstalowany jako pierwszy obiekt w kraju.  

Cały system oparty zostanie na czujkach wyposażonych w  tzw. inteligentne kamery. Umożliwiają one obserwację w czasie rzeczywistym każdego samochodu znajdującego się na parkingu. Specjalna kamera zarejestruje zarówno obraz samego samochodu, jak również odczyta jego tablicę rejestracyjną.   W praktyce oznacza to, że jeśli ktoś zapomni, gdzie zaparkował swój samochód będzie mógł go z łatwością odszukać. Pomoże w tym specjalna aplikacja,  zainstalowana na infokioskach w galerii oraz udostępniona posiadaczom smartfonów.

To nie jedyne usprawnienie, w które inwestuje galeria. Dzięki systemowi łatwiej  i szybciej będzie można  znaleźć wolne miejsce. Specjalna sygnalizacja świetlna kolorem zielonym będzie wskazywała wolne miejsca postojowe, z kolei kolorem czerwonym miejsca zajęte. Miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych oznaczone zostaną natomiast niebieskim światłem.

 O liczbie aktualnie wolnych miejsc informować będą przy wjeździe na parking specjalny totem. Z kolei wyświetlacze w alejkach wskazywać będą wolne miejsca w poszczególnych częściach parkingu. Ma to skrócić czas poszukiwań miejsca oraz wyeliminować błądzenie po parkingu. Nad bezpieczeństwem i sprawnością parkingu czuwać będzie w sumie ponad 600 kamer obsługiwanych przez pracowników monitoringu.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA