PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska z rekordem odwiedzalności

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 sty 2016 07:52

Galeria Jurajska z rekordem odwiedzalności Galeria Jurajska

Galeria Jurajska miała najlepszy rok od swojego otwarcia sześć lat temu. W 2015 roku odwiedziło ją ponad 6,2 miliona osób, o 250 tys. więcej niż przed rokiem.

REKLAMA

Rekordowa liczba klientów

Galeria Jurajska staje się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w regionie. Równo rok temu przekroczyła liczbę 6 milionów odwiedzających. 2015 rok przyniósł obiektowi kolejny wzrost, tym razem aż o ponad 4 proc. W efekcie miniony rok Jurajska zakończyła z liczbą ponad 6,2 miliona odwiedzających

- To najlepszy wynik Galerii Jurajskiej od jej otwarcia i troszkę na przekór sytuacji na rynku.  Dziś galerie, z racji dużego nasycenia, raczej notują spadki odwiedzin, niż wzrosty. To pokazuje tylko, jak umacnia się pozycja centrum w Częstochowie - komentuje Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Wzrost liczby odwiedzin, jaki notuje Jurajska to przede wszystkim zasługa zatrzymania klienta. Do tej pory wielu mieszkańców z Częstochowy i okolicznych miast chętnie wybierało jako alternatywę zakupy w Katowicach lub Łodzi. Sytuacja się odwróciła w 2014 roku, kiedy to Jurajska zaczęła wprowadzać nowe marki, których klientom tu brakowało.

16 nowych sklepów i wzrost obrotów

Tylko w 2015 roku w galerii otwarto aż 16 nowych sklepów. Wśród nich dominowały sklepy z wyposażeniem wnętrz, a także polskie i zagraniczne marki odzieżowe. W Galerii Jurajskiej otwarto m.in. Yes, Molton, Greenpoint, New Balance, Reporter Young, Concept Store Shoes&Bags i De Facto/Cotton Club, a także sklepy z wyposażeniem: à Tab, Tescoma, English Home, Cook&More marki Dajar i elektroniką - X-Kom.

Działający w galerii salon Reserved przeszedł natomiast modernizację, zwiększając swoją powierzchnię z 1577 m kw. na 2841 m kw. Tym samym powstał największy salon marki w Polsce, zajmujący aż dwa piętra. Dwukrotnie urósł także salon Gino Rossi. Nowi najemcy wypełnili łącznie powierzchnię ponad 1,7 tys. mkw. Zmiany odczuły także same sklepy. W porównaniu z 2014 rokiem obroty najemców zauważalnie wzrosły.

- Odświeżona oferta stała się magnesem na klienta, zwłaszcza oferta sklepów odzieżowych. Bardzo dobrze przyjęta została także nowość w naszej galerii - najszersza w mieście oferta wyposażenia wnętrz, na którą składa się dziś aż osiem sklepów. W ten sposób Jurajska daje mieszkańcom miasta i okolic ofertę, po którą jeszcze do niedawna musieli wybierać się do konkurencyjnych obiektów - mówi Katarzyna Korpak.

Nowe wnętrza, nowe logo

Galeria Jurajska po 6 latach zdecydowała się na modernizację. Na początku września galeria zaprezentowała nowe, odświeżone logo centrum.

 W tym samym czasie w centrum zamontowano także 7 infokiosków, które służą m.in. do akcji prosprzedażowych - to pierwsze takie rozwiązanie w Częstochowie. Centrum zdecydowało się także na wymianę świateł na parkingu z tradycyjnych na jaśniejsze i ekologiczne LED-y,  a także odświeżenie systemu komunikacji kierunkowej na terenie obiektu. 

Jedną z największych zmian pod koniec roku była modernizacja strefy food court.  Wymienione zostały stoliki i krzesła, posadzka oraz oświetlenie, strefa została także odgrodzona specjalnymi przepierzeniami. Nowością tej części są sofy. Centrum rozpoczęło także modernizację toalet.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA