PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska ze wszystkimi markami sieci LPP

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 kwi 2014 14:27

Galeria Jurajska w Częstochowie zmienia wizerunek, stając się centrum handlowym, które ma kojarzyć się w regionie przede wszystkim z ofertą modową - zapowiada dyrekcja obiektu. Efektem tych zmian są nowi najemcy, którzy w ostatnich miesiącach pojawili się w Galerii.

REKLAMA

Już 86 proc. mieszkańców okolic Częstochowy wybiera Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę modową - wynika z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2014 r. Oferta modowa, na którą składa się odzież, obuwie i biżuteria, stanowi dziś ponad 70 proc. całego tenant-mixu centrum handlowego. Aż 75 proc. odwiedzających Galerię przyznaje, że kupuje w niej wyłącznie ubrania, buty i dodatki.

- W odróżnieniu od lokalnej konkurencji, Galeria Jurajska zaczyna kojarzyć się przede wszystkim z ofertą sklepów odzieżowych. Dziś jest ich ponad 60. Sukcesywny rozwój tej oferty w ostatnich latach, sprawił, że Galeria Jurajska postrzegana jest jako jeden z obiektów handlowych w regionie o najbardziej rozbudowanej ofercie marek odzieżowych, zarówno tych sieciowych, jak i z wyższej półki - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA