PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska ze wszystkimi markami sieci LPP

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 kwi 2014 14:27

Galeria Jurajska w Częstochowie zmienia wizerunek, stając się centrum handlowym, które ma kojarzyć się w regionie przede wszystkim z ofertą modową - zapowiada dyrekcja obiektu. Efektem tych zmian są nowi najemcy, którzy w ostatnich miesiącach pojawili się w Galerii.

REKLAMA

Już 86 proc. mieszkańców okolic Częstochowy wybiera Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę modową - wynika z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2014 r. Oferta modowa, na którą składa się odzież, obuwie i biżuteria, stanowi dziś ponad 70 proc. całego tenant-mixu centrum handlowego. Aż 75 proc. odwiedzających Galerię przyznaje, że kupuje w niej wyłącznie ubrania, buty i dodatki.

- W odróżnieniu od lokalnej konkurencji, Galeria Jurajska zaczyna kojarzyć się przede wszystkim z ofertą sklepów odzieżowych. Dziś jest ich ponad 60. Sukcesywny rozwój tej oferty w ostatnich latach, sprawił, że Galeria Jurajska postrzegana jest jako jeden z obiektów handlowych w regionie o najbardziej rozbudowanej ofercie marek odzieżowych, zarówno tych sieciowych, jak i z wyższej półki - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Efektem zmian w odbiorze centrum handlowego jest wciąż rosnąca liczba firm odzieżowych, decydujących się na swoje salony w Galerii Jurajskiej. W październiku 2013 r. Grupa LPP otworzyła w obiekcie swój 6, flagowy sklep - Sinsay. W efekcie czego Galeria Jurajska dołączyła do wąskiego grona centrów handlowych w woj. śląskim z ofertą całego portfolio Grupy LPP, w skład, którego wchodzi dziś Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House i Home&You. Sklepy tej sieci zajmują obecnie łącznie w Galerii Jurajskiej aż 3 953 mkw.

- Marki odzieżowe przekonuje przede wszystkim dynamicznie rozwijający się lokalny rynek, jak również brak w najbliższej okolicy podobnego obiektu, który mógłby się pochwalić tak szeroką ofertą. Także przez 5 ostatnich lat od powstania Galeria wyrobiła sobie markę miejsca zaspokajającego różne potrzeby - od zakupu w sklepie sieciowym, po zakupy w multibrandzie i sklepie z odzieżą z wyższej półki - dodaje Myszka.

Ale nie tylko nowe sklepy Grupy LPP wpłynęły na rozwój oferty modowej Galerii. Swoje salony w centrum otworzyły także Pandora i Giacomo Conti. Ten pierwszy, mający powierzchnię 57 m kw. uzupełnia ofertę jubilerów, na którą już dziś składa się aż 8 salonów m.in. W. Kruk, APART, Jubitom, Skorpion, Time Trend, Swiss i Tag Heuer . Giacomo Conti dopełnia natomiast ofertę sklepów odzieżowych skierowanych do mężczyzn.

- Staramy się rozwijać ofertę modową w kilku kierunkach. Z jednej strony zaspokajać potrzeby mieszkańców regionu, przyciągając do Galerii marki, które do tej pory dostępne były wyłącznie w centrach handlowych oddalonych o dziesiątki kilometrów, z drugiej strony rozwijamy portfolio najemców z branży jubilerskiej - mówi Piotr Myszka.

Nowy kierunek Galerii Jurajskiej pociągnął za sobą także zwiększenie powierzchni lokali niektórych najemców. W październiku 2013 r. salon MOHITO przeniósł się z powierzchni 220 mkw. na ponad dwukrotnie większą (565 mkw.), z kolei w kwietniu 2014 r. takiej samej zamiany dokonał salon NIKE, przeprowadzając się do 280 metrowego lokalu. - Nie tylko Galeria Jurajska poszerza ofertę, także sami najemcy coraz częściej decydują się na ten krok - podsumowuje Myszka.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA