PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Katowicka na fali wzrostów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 sie 2017 14:23

Galeria Katowicka na fali wzrostów Galeria Katowicka

Galeria Katowicka zakończyła pierwsze półrocze 2017 roku wyraźnym wzrostem footfallu i sprzedaży. Tylko w ciągu sześciu pierwszych miesięcy roku katowickie centrum handlowe odwiedziło ponad 7,6 mln osób, co zapowiada przekroczenie progu 15 mln - rekord na koniec roku. To blisko 4 mln klientów więcej niż w roku 2014. Jeszcze lepiej wygląda sprzedaż, która rosła średnio o 10 proc.

REKLAMA

Najlepszym miesiącem ubiegłego półrocza okazał się marzec, kiedy to Galerię Katowicką odwiedziło 1,4 mln osób, czyli o ponad 20 proc. osób więcej niż w tym samym miesiącu 2016 roku. Wpłynęło to na znaczący, bo aż 15 proc., wzrost sprzedaży w porównaniu do roku ubiegłego. Bardzo dobrym wynikiem Galeria zamknęła również maj br., kiedy to przy 1,25 mln klientów i blisko 6,5 proc. wzroście footfallu odnotowała aż 17 proc. wzrost sprzedaży. W tym samym miesiącu odwiedzalność poziomu +2, najwyższego poziomu obiektu, wzrosła aż o 32,5 proc. Ten sukces dyrekcja Galerii Katowickiej tłumaczy synergią intensywnych działań w obszarze leasingu, w tym rekomercjalizacji powierzchni, które mocno zróżnicowały i wzbogaciły ofertę handlową obiektu oraz niestandardowych działań z zakresu marketingu i CSR.

- Staramy się przyciągać klientów zarówno wyjątkowymi kampaniami i eventami, jak i coraz lepszym tenant-mix. Tylko w ostatnim czasie podpisaliśmy kilkadziesiąt umów - nowych i przedłużających okres najmu. Zorganizowaliśmy też kilkanaście wydarzeń, w tym tak wyjątkowe i duże, jak czterodniowy Fun Festival czy Katowice Fashion Week. Podczas Festivalu Galerię Katowicką odwiedziły największe, znane z telewizji kabarety oraz ponad 180 tys. klientów, z kolei Fashion Week przyciągnął do naszego Centrum najbardziej rozpoznawalne nazwiska ze świata mody – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej. - W najbliższym czasie planujemy dalsze zmiany w Centrum w zakresie najmu, jak również ciekawe eventy, m.in. akcję FitLive Before Festival, wspierającą kategorię sport, której reprezentacja w Galerii Katowickiej jest najsilniejsza na Śląsku – dodaje Bagińska.

W pierwszym półroczu 2017 roku w Galerii Katowickiej otwartych zostało 12 nowych lokali. W czerwcu ruszył pierwszy w Europie flagowy punkt międzynarodowego innowatora w zakresie transportu i bezpieczeństwa dzieci - producenta fotelików i wózków dziecięcych Maxi-Cosi. Salon o pow. 160 mkw zlokalizowany jest na poziomie -1. Na mapie Galerii Katowickiej pojawiła się również nowa Strefa Biznesowa, która zajęła powierzchnię blisko 100 mkw. To nowoczesne miejsce, które zapewnia komfort i kameralne warunki spotkań i pracy. Strefa Biznesowa zaprojektowana została w nowoczesnej stylistyce, nawiązującej do kolorystyki całego obiektu.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.