PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Katowicka wprowadza aplikację mobilną

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 sty 2016 13:10

Galeria Katowicka wprowadza aplikację mobilną aplikacja Galerii Katowickiej

W zaledwie trzy tygodnie grudnia, nową aplikację mobilną pobrało 7,5 tys. klientów Galerii Katowickiej. Dzięki niej będą mogli otrzymać  do końca lutego dodatkowe rabaty od cen wyprzedażowych, a także nagrody za zakupy o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. zł.

REKLAMA

Każdego dnia, od 15 stycznia do 29 lutego br., klienci Galerii Katowickiej korzystający z nowej aplikacji zakupowej będą nagradzani za największą liczbę zgromadzonych za zakupy punktów kartami podarunkowymi o wartości 700 zł. Klienci z największą liczbą punktów zebranych na koniec każdego tygodnia będą otrzymywać karty podarunkowe o wartości dwóch tys. złotych. Na koniec kampanii Galeria Katowicka nagrodzi osobę z największą liczbą punktów specjalną kartą podarunkową o wartości aż 15 tys. złotych.

– Pamiętajmy, że oprócz nagród specjalnych w postaci kart podarunkowych przyznawanych za największą liczbę punktów zebranych codziennie, co tydzień i na koniec akcji, klienci Galerii Katowickiej mogą wymieniać zebrane przez siebie punkty na dowolne nagrody dostępne w aplikacji. Wymiana punktów na nagrody w programie lojalnościowym nie ma wpływu na sumę punktów braną pod uwagę przy nagradzaniu kartami specjalnymi. Każdy użytkownik widzi swoją pozycję w rankingu. W tej kwestii dbamy o szczególną transparentność. Wymiana punktów na regularne nagrody pozostaje bez wpływu na rywalizację o specjalne karty podarunkowe. Dzięki temu nagradzamy podwójnie – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

W pierwszym, grudniowym etapie kampanii promującej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zakupów, Galeria Katowicka za największą dzienną liczbę zarejestrowanych punktów rozdawała karty podarunkowe o wartości jednego tys. złotych. Wielu z 22 nagrodzonych klientów wygrało swoją kartę robiąc zakupy i rejestrując paragony o dużo niższej wartości niż wartość otrzymanej karty.

Korzystanie z aplikacji Galerii Katowickiej w trwającym okresie wyprzedaży oznacza jeszcze więcej korzyści niż w czasie świątecznym. Oprócz znaczących przecen w sklepach, aplikacja dodatkowo oferuje kupony specjalne, prezenty za jej pobranie oraz nagrody za zgromadzone punkty w programie lojalnościowym, które zdobyć można nawet już po pierwszych zakupach. Dodając karty podarunkowe o wartości 700, dwóch tys. złotych i 15 tys. złotych dla najaktywniejszych klientów rejestrujących paragony – klienci Galerii Katowickiej dostają wiele różnych możliwości na jeszcze bardziej korzystne czy tańsze zakupy.

Aplikacja Galerii Katowickiej umożliwia również pełną personalizację i dopasowanie otrzymywanych informacji do indywidualnych preferencji użytkownika. Definiując kategorie produktów, ulubione sklepy lub tworząc własną listę zakupów, użytkownik otrzymuje jedynie informacje odpowiadające jego oczekiwaniom. Przygotowana została w wersjach dla smartfonów pracujących w systemach operacyjnych iOS oraz Android. Planowany jest jej dalszy rozwój.

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA