PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Katowicka wprowadza aplikację mobilną

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 sty 2016 13:10

Galeria Katowicka wprowadza aplikację mobilną aplikacja Galerii Katowickiej

W zaledwie trzy tygodnie grudnia, nową aplikację mobilną pobrało 7,5 tys. klientów Galerii Katowickiej. Dzięki niej będą mogli otrzymać  do końca lutego dodatkowe rabaty od cen wyprzedażowych, a także nagrody za zakupy o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. zł.

REKLAMA

Każdego dnia, od 15 stycznia do 29 lutego br., klienci Galerii Katowickiej korzystający z nowej aplikacji zakupowej będą nagradzani za największą liczbę zgromadzonych za zakupy punktów kartami podarunkowymi o wartości 700 zł. Klienci z największą liczbą punktów zebranych na koniec każdego tygodnia będą otrzymywać karty podarunkowe o wartości dwóch tys. złotych. Na koniec kampanii Galeria Katowicka nagrodzi osobę z największą liczbą punktów specjalną kartą podarunkową o wartości aż 15 tys. złotych.

– Pamiętajmy, że oprócz nagród specjalnych w postaci kart podarunkowych przyznawanych za największą liczbę punktów zebranych codziennie, co tydzień i na koniec akcji, klienci Galerii Katowickiej mogą wymieniać zebrane przez siebie punkty na dowolne nagrody dostępne w aplikacji. Wymiana punktów na nagrody w programie lojalnościowym nie ma wpływu na sumę punktów braną pod uwagę przy nagradzaniu kartami specjalnymi. Każdy użytkownik widzi swoją pozycję w rankingu. W tej kwestii dbamy o szczególną transparentność. Wymiana punktów na regularne nagrody pozostaje bez wpływu na rywalizację o specjalne karty podarunkowe. Dzięki temu nagradzamy podwójnie – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

W pierwszym, grudniowym etapie kampanii promującej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zakupów, Galeria Katowicka za największą dzienną liczbę zarejestrowanych punktów rozdawała karty podarunkowe o wartości jednego tys. złotych. Wielu z 22 nagrodzonych klientów wygrało swoją kartę robiąc zakupy i rejestrując paragony o dużo niższej wartości niż wartość otrzymanej karty.

Korzystanie z aplikacji Galerii Katowickiej w trwającym okresie wyprzedaży oznacza jeszcze więcej korzyści niż w czasie świątecznym. Oprócz znaczących przecen w sklepach, aplikacja dodatkowo oferuje kupony specjalne, prezenty za jej pobranie oraz nagrody za zgromadzone punkty w programie lojalnościowym, które zdobyć można nawet już po pierwszych zakupach. Dodając karty podarunkowe o wartości 700, dwóch tys. złotych i 15 tys. złotych dla najaktywniejszych klientów rejestrujących paragony – klienci Galerii Katowickiej dostają wiele różnych możliwości na jeszcze bardziej korzystne czy tańsze zakupy.

Aplikacja Galerii Katowickiej umożliwia również pełną personalizację i dopasowanie otrzymywanych informacji do indywidualnych preferencji użytkownika. Definiując kategorie produktów, ulubione sklepy lub tworząc własną listę zakupów, użytkownik otrzymuje jedynie informacje odpowiadające jego oczekiwaniom. Przygotowana została w wersjach dla smartfonów pracujących w systemach operacyjnych iOS oraz Android. Planowany jest jej dalszy rozwój.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.