PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Kazimierz postawiła na technologię

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2017 15:54

Galeria Kazimierz postawiła na technologię Galeria Kazimierz

Galeria Kazimierz w Krakowie wprowadziła system wspomagający zarządzanie placówką. System ten oferuje klientom centrum szereg udogodnień, zaś jego zarządcy dostarcza wiele istotnych informacji na temat ruchu klientów, a nawet daje możliwość personalizowania komunikatów adresowanych do gości centrum.

REKLAMA

Za wdrożenie odpowiada firma Cherry. System składa się z trzech kluczowych elementów: rozleglej sieci WiFi wraz z całą infrastrukturą sieciową, modułu HotSpot 3.0 oraz modułu Indoor Trax.

Dzięki niemu operator otrzymuje dostęp do nowoczesnego kanału marketingowego i buduję bazę danych swoich lojalnych klientów. System dostarcza centrum szereg danych o ruchu i wykorzystaniu sieci oraz możliwość skierowania sprofilowanego komunikatu bezpośrednio do każdego zalogowanego klienta. Po drugie w ramach usługi Indoor Trax  zarządca centrum otrzymuje raporty, dotyczące ruchu oraz aktywności klientów. W dłuższym okresie pozwala to na zbudowanie profili zachowań klientów centrum i dostosowanie oferty. Finalnym efektem ma być zwiększenie częstotliwości odwiedzania centrum i zwiększenie czy utrzymanie Footfallu.

Dzięki systemowi klienci otrzymują dostęp do szerokopasmowego Internetu, a dzięki modułowi HotSpot 3.0 możliwość zalogowania się do sytemu za pomocą konta w serwisie społecznościowym czy adresu email. Po zalogowaniu mogą skorzystać z usług dodanych, takich jak: kupony rabatowe, konkursy, loterie, tablicę z ogłoszeniami lokalnymi, newsy. Moduł Indoor Trax daje też klientom centrum możliwość wyświetlenia informacji o ich bieżącej lokalizacji na przykład za pomocą aplikacji mobilnej, a następnie wybranie najszybszej drogi do wybranego sklepu czy zlokalizowanie samochodu na parkingu.

 

  • czarny 2017-02-22 14:32:34
    Wystarcza mieć router mobilny z aero2 i rozwiązuje się problem z hotspotami, szczególnie że co raz więcej chcę aby podawać swój mail.
  • Artmetic 2017-02-10 02:39:05
    Technologie, aplikacje dla nieruchomości:
    artmetic.pl

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA