PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Kazimierz w nowej odsłonie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 gru 2014 08:56

Galeria Kazimierz w Krakowie zaprezentowała nową identyfikację wizualną oraz ujawniła ambasadorkę marki, którą została Alicja Bachleda-Curuś. Jedną z części procesu metamorfozy Galerii Kazimierz w sieci była modernizacja serwisu www, za którą odpowiadała agencja Plej. Do głównych zadań należało opracowanie koncepcji kreatywnej i architektury informacji oraz wdrożenie serwisu. Agencja będzie także wspierała Galerię Kazimierz w prowadzonych działaniach e-marketingowych.

REKLAMA

Celem powstania nowego serwisu galeriakazimierz.pl było wypracowanie odmiennego, bardziej przyjaznego sposobu komunikacji z użytkownikami.

- Analizując serwisy krajowych i zagranicznych centrów handlowych widać, że największym wyzwaniem jest przejrzyste przedstawienie treści i ułatwienie klientom szybkiego dotarcia do pożądanych informacji. Z tego względu położyliśmy szczególny nacisk na prostą architekturę informacji, filtrowanie treści i rozbudowany moduł wyszukiwarki - mówi Bartłomiej Bobrowski, Digital Manager, agencja Plej.

- Dzięki analizie ruchu naszego wcześniejszego serwisu dowiedzieliśmy się jakie treści są najczęściej poszukiwane a jakie podstrony odwiedzane są częściej niż inne. Pozwoliło nam to na zbudowanie serwisu zoptymalizowanego pod kątem wymagań użytkownika przy jednoczesnej realizacji potrzeb najemców - Dominika Musialik, Manager ds. Marketingu, CBRE Sp. z o.o.

Strona główna serwisu jest miejscem, gdzie część klientów po raz pierwszy spotyka się z odświeżoną identyfikacją Galerii Kazimierz. Z tego powodu duży nacisk położono na ekspozycję key-visuala z nowej linii kreatywnej bazującej na wizerunku Alicji Bachledy Curuś. Dodatkowo w wybranych przeglądarkach pojawia się efekt imitujący sposób, w jaki kamera zmienia punkt ostrości, dzięki czemu uwaga użytkownika przenosi się na kluczowe informacje.

Aby pomóc użytkownikom w podjęciu trafnych decyzji zakupowych, na stronie pojawiły się także treści magazynowe „Inspiracje". Jest to miejsce, gdzie użytkownik może uzyskać porady oraz poznać aktualne trendy w modzie. Od promowanego produktu użytkownik może wygodnie przejść do wizytówki sklepu i sprawdzić jego lokalizację na interaktywnej mapie centrum.

Agencja Plej pozyskała projekt do realizacji dzięki rekomendacji.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA