PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galeria Klif jak magnes dla najemców. Wśród nich rynkowe debiuty

Galeria Klif jak magnes dla najemców. Wśród nich rynkowe debiuty
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 mar 2019 12:06

Nadchodząca wiosna to w gdyńskim Klifie czas nowych marek, usług i udogodnień – w galerii otwarta zostanie pierwsza w Trójmieście i czwarta w Polsce perfumeria MO61 Perfume Lab, ekologiczna myjnia samochodowa Auto Spa i pierwszy w Gdyni salon komputerowy X-kom. Na przestrzeni roku swoje lokale otworzyło w Klifie 11 nowych najemców. Nowe i przedłużone w ciągu ostatniego roku na kolejne lata umowy objęły łącznie 9 tys. mkw.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 mar 2019 12:06

Nowy sposób myślenia o perfumach proponuje salon MO61 Perfume Lab, który zaprosi pierwszych klientów już w kwietniu. W ofercie tej perfumerii znajdzie się nie tylko możliwość stworzenia własnego, niepowtarzalnego zapachu, ale też warsztaty zapachowe. Salon w Klifie będzie jedynym takim laboratorium perfum na terenie Trójmiasta i czwartym w Polsce, po Warszawie i Krakowie. Ofertę Klifu wzbogaci też ekologiczna myjnia samochodowa. W planach jest także wprowadzenie usług detailingu – dla klientów, którzy cenią najwyższy standard usług. Pojawi się też pierwszy w Gdyni salon komputerowy X-kom, z szeroką ofertą komputerów, telefonów, urządzeń peryferyjnych do rozrywki i pracy.

Otwarcia nowych salonów to kontynuacja długofalowej strategii Klifu, by łączyć ofertę unikalnych na rynku marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. W ubiegłym roku w Klifie pojawiło się 11 nowych najemców, wśród nich marka Superdry, która flagowe sklepy otwiera tylko w najlepszych lokalizacjach - Berlinie, Londynie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Dubaju. Nowy salon jest jedynym w północnej Polsce, zajmuje łącznie powierzchnię 537 mkw., na której znalazł się także - co rzadkie - showroom marki. Pojawiły się także multibrandowe sklepy odzieżowe oferujące marki z wyższej półki - La Martina, Henry Moore i Luxury&Me oraz sklep z wyposażeniem wnętrz - Spensen. Ofertę uzupełniają otwarte w ubiegłym roku popularne sklepy Media Expert i CCC. Niedawno w Klife pojawiło się stoisko z belgijskimi pralinkami Leonidas.

Wiosna to także czas zmian w salonach od lat goszczących w Klifie. Sklep Martes Sport powiększy swój lokal do blisko 1000 mkw. proponując szerszą ofertę sportową dla wszystkich, którzy są fit. Salon zostanie otwarty w najnowszym koncepcie premium.

Do nowej lokalizacji przeniósł się salon biżuteryjnej marki TOUS, który zwiększył powierzchnię sklepu. Na kolejne lata zostaną w Galerii także m.in. marki: Apart Exclusive, N. Nagel i Wittchen oferujące wyroby jubilerskie, luksusowe zegarki i galanterię skórzaną.

- Niezwykle cieszy nas sytuacja, że Klif jest miejscem, z którym najemcy wiążą się na lata i takim, które przyciąga nowe marki doceniające unikalność pozycjonowania obiektu na rynku trójmiejskim - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. – Polityka leasingowa idzie w parze z działaniami marketingowymi, które z jednej strony będą podkreślały wyróżniki naszej galerii, a z drugiej innowacyjnie podejdą do aspirującego klienta w całym naszym regionie. Bo Galeria Klif otwarta jest na całe Trójmiasto – dodaje.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.221.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.