PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Klif ma za sobą pracowite wakacje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 23 sie 2018 16:56

Galeria Klif ma za sobą pracowite wakacje mat.pras.

Tegoroczne lato z Galerią Klif upłynęło pod hasłem plaży i trendów. W lipcu i sierpniu Klif zapraszał do swojej strefy nad samym morzem, gdzie prowadzone były konkursy prosprzedażowe i promocje najemców.

REKLAMA


Letnie aktywności zwiększyły wakacyjny foot fall galerii i przyniosły dobre wyniki sprzedażowe.

Klif na plaży to cykl prowadzonych latem projektów promocyjnych centrum, które w naturalny sposób nawiązywały do położenia samego obiektu. Działania rozpoczęły się już w czerwcu. Usypana wewnątrz Galerii wyspa z morskiego piasku pozwalała poczuć atmosferę rozpoczynających się wakacji. W ten sposób w Klifie promowały się dwa nowo otwarte salony: obuwnicza marka CCC i Media Expert. W dniach 29-30 czerwca na sztucznej plaży zaaranżowanej wewnątrz centrum, goście brali udział w grach i zabawach, a zakupy były premiowane nagrodami – klienci po zarejestrowaniu paragonu otrzymywali wakacyjne upominki i gadżety od nowych najemców.

Weekendy 7-9 lipca i 13-14 lipca dedykowane były działaniom na plaży miejskiej w Gdyni. Klif zorganizował akcje prosalową, podczas której turyści i mieszkańcy Trójmiasta wypoczywający nad morzem zapraszani byli do Galerii Klif na zakupy i odbiór letnich gadżetów: dmuchanych jednorożców, okrągłych ręczników czy wygodnych lazy bagów. W ramach działań Galerii Klif, na plaży powstała profesjonalna strefa spa, w której chętni mogli skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych pod opieką fachowców. Podczas akcji „Klif na plaży” zarejestrowano ponad tysiąc konkursowych paragonów i rozdano tyle samo nagród. Akcja została zorganizowana we współpracy z prestiżowymi regatami Volvo Gdynia Sailing Days, wydarzeniem, któremu Klif partneruje od lat. Działania komunikowane były w lokalnych i plażowych mediach.

W ostatnim tygodniu lipca na gdyńskiej plaży powstała bajkowa przestrzeń Galerii Klif - „Instaplaża”. Przyciągała plażowiczów bardzo modnymi gadżetami lata. Na piasku pojawiły się ogromne pastelowe jednorożce, dmuchane chmury i tęcze. Leżaki Klif ustawiane były pod hawajskimi parasolami, a wszyscy chętni mogli dowoli częstować się bezpłatnym popcornem i watą cukrową. Przebywający na plaży chętnie robili sobie zdjęcia polaroid w ogromnej „instaramce” z logiem Galerii Klif, które od razu mogli zabrać ze sobą. W strefie „Instaplaży Klif” najemcy galerii przygotowali dodatkowe niespodzianki i akcje rabatowe. Goście korzystali ze specjalnych ofert m.in. Petit Bateau, Ecco, The Body Shop, Czas na Herbatę i Costa Coffee.

Plażowe akcje Galerii Klif były prowadzone po raz drugi. Działania z roku na rok przybierają coraz większy zasięg i cieszą się dużą popularnością wśród osób wypoczywających na gdyńskiej plaży. W tegoroczne działania włączyło się 4 razy więcej najemców niż w roku poprzednim, a powiększona wartość nagród przełożyła się na obroty. Nakłady budżetowe dzięki akcjom posprzedażowym w całości wracają do puli najemców, co jest dodatkową zachętą do kontynuacji i rozwoju działań ambientowych galerii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.