PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria, która ma się wyróżniać. Wielkie otwarcie w Gdańsku

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 paź 2016 16:05

Galeria, która ma się wyróżniać. Wielkie otwarcie w Gdańsku Galeria Metropolia, otwarcie

100 lokali, siedmiosalowe kino i specjalny tunel łączący obiekt z dworcem PKO - to tylko niektóre z atutów nowej galerii handlowej w Gdańsku. 22 października br. w Gdańsku-Wrzeszczu otwarta została Galeria Metropolia. Inwestorem przedsięwzięcia jest Przedsiębiorstwo Budowlane Górski.

REKLAMA

Galeria Metropolia to jedno z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych w Trójmieście. Obiekt położony jest w sąsiedztwie węzła przesiadkowego i bezpośrednio połączony na trzech różnych poziomach z dworcem Gdańsk-Wrzeszcz (PKP, SKM, PKM). Nowy peron stacji PKP został połączony z centrum specjalnym tunelem, dzięki czemu klienci wchodzą prosto z pociągu do obiektu.

Na czterech piętrach galerii obejmującej 34 tys. mkw. znajduje się ponad 100 lokali handlowo-usługowych oraz 720 miejsc parkingowych. Klienci znajdą tu takie marki jak Monnari, Lara Fabio, Apart, Sports Direct, Stokki oraz Stokki Home, Puma, J&Joy, Media Expert, KiK, Pepco. Strefa foodcourt to m.in.: Burger King, Subway, Pizza Hut, Smak na Tak, Grand Kebab oraz Pierogarnia. Na poziomie +1 na powierzchni 2,5 tys. m kw. powstała specjalna strefa z artykułami wyposażenia wnętrz z takimi markami jak Vinotti, Vox, Abra, Witeks czy Swarzędz Home. Galeria oferuje również bogatą ofertę rozrywkową: siedmioekranowe kino Helios, plac zabaw dla dzieci i nowoczesne centrum fitness Tone Zone o powierzchni ponad 1,7 tys. mkw. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma doradcza Cushman & Wakefield.

– Proces komercjalizacji Galerii Metropolia zaplanowaliśmy tak, aby wyróżniła się ona na tle sąsiadujących obiektów. Klienci znajdą tu wiele udogodnień, np. większą strefę food court zlokalizowaną tuż przy stacji SKM, kino, fitness czy plac zabaw na powierzchni 1000 mkw. Najemcami Galerii są zarówno popularne marki, jak i takie, które rozpoczynają swoją ekspansję – mówi Marta Słysz, starszy konsultant w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

Galeria Metropolia to jeden z elementów wieloetapowego kompleksu Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski realizowany przez spółkę celową Centrum Hevelius. Inwestycja obejmuje otwarty na wiosnę br. hotel sieci Focus ze 126 pokojami oraz centrum konferencyjne, a także osiedle Browar Gdański, w którym powstaje ponad 1000 mieszkań i 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej w Browarze Kulturalnym.

  • treska 2016-10-28 11:29:10
    pieniądze zawsze są dobre, a w ME nie zawsze są dobre rzeczy za te dobre pieniądze, ale to tak jak wszędzie, ale zgodzę się że mają kilka perełek, w które warto zainwestować.
  • jam 2016-10-25 23:37:34
    Słabo widzę przyszłość tej Galerii, ledwo udało im się wystartować, gro najemców to sklepy meblowe, a obok bardzo silna Galeria Bałtycka. Zapowiadają się męczarnie dla słabszych finansowo najemców.
  • rupo 2016-10-25 17:47:00
    Oj słyszy sie słyszy, cały czas coś robią. Tylko o Lisowskiej jest ciszej.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA