PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Leszno ma kolejnych najemców

  • Autor: DTZ
  • 31 mar 2011 15:51

Grono najemców Galerii Leszno powiększyło się o kolejne marki. Otwarcie obiektu jest planowane na 12 maja 2011 roku. W procesie najmu inwestora reprezentowała firma DTZ.

REKLAMA

Swoje sklepy otworzą między innymi: salon odzieżowy Top Secret (200 mkw.), sklep z ubraniami dziecięcymi Coccodrillo (60 m w.), salon odzieży męskiej Giacomo Conti (90 mkw.), salon Ryłko (65 mkw.), sklep firmowy Gatta (55 mkw.), sklep Trendy4Ever (200 mkw.), Cukiernia Sowa (55 mkw.), sklep z bielizną MimiStyle (50 mkw.) oraz salon z akcesoriami kuchennymi Berghoff (40 mkw.).

Top Secret jest marką odzieżową należącą do grupy Redan, skierowaną do ludzi młodych i aktywnych. Grupa Redan posiada już ponad 200 salonów w Polsce i za granicą.

Coccodrillo to marka działająca na polskim rynku od 1991 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją odzieży dla dzieci do lat 14.

Giacomo Conti posiada w chwili obecnej 16 salonów z męską odzieżą klasyczną. Marka oferuje nie tylko linię klasycznych garniturów poszerzoną o garnitury ślubne, ale również marynarki, koszule, obuwie skórzane, krawaty i dodatki.

Gatta jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce producentów wyrobów pończoszniczych, mającą w swojej ofercie zarówno kolekcje rajstop i pończoch dla kobiet, rajstop dla dzieci, jak i bieliznę męską i damską. Marka dostępna jest w ponad 100 salonach firmowych w Polsce, jak również w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji i Chorwacji.

Trendy4Ever jest marką posiadającą bogatą ofertę ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.

Cukiernia Sowa to firma z tradycjami założona w 1946 roku, bazująca na własnych, sprawdzonych recepturach. Swoje cukiernie otworzyła już w Trójmieście, Poznaniu, Warszawie, Lublinie.

Butik MimiStyle w swojej ofercie posiada natomiast bieliznę takich uznanych marek jak: Veneziana, Marilyn, Fiore, Corin, Coemi, Obsessive, Ewa Bień i Wolbar. Berghoff będzie oferował akcesoria kuchenne marek: Berghoff, Gerlach, Amefa, Bodum, Tefal, Bergner, Fiscars, Elo, Regent i Fissler.

Na dwóch poziomach galerii handlowej znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3800 mkw.), sklep z branży RTV/AGD - Media Expert (1800 mkw.), czterosalowe kino - Cinema 3D (1400 mkw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 mkw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450  mkw.), New Yorker (900 mkw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 mkw.), salon Smyk (690 mkw.), Empik (250 mkw.), McDonald's (180 mkw.), drogeria Rossmann (ok. 380 mkw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 mkw.), salon firmowy CCC (330 mkw.), trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 mkw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

DTZ będzie także świadczyć usługi property management dla Galerii Leszno oraz zajmuje się przygotowaniem tego centrum handlowego do otwarcia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.