PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Łódzka poszerza ofertę i zmienia oblicze

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 lut 2015 07:08

Galeria Łódzka w 2014 roku otworzyła ponad 20 nowych sklepów, głównie z branży modowej. Zmianie uległ sam wystrój galerii, a także przeznaczenie niektórych powierzchni. O metamorfozie obiektu - mówi Beata Stefańska dyrektor Galerii Łódzkiej.

REKLAMA

Pierwszym z działań, jakie podjęto, aby odświeżyć wnętrza Galerii Łódzkiej była zmiana kolorystyki obiektu. Dominującymi kolorami stały się: żółty oraz soczyste zielenie. - Dodatkowo, na bocznej elewacji budynku od ulicy Orlej, powstał największy łódzki mural wykonany przez artystę Krzysztofa „Proembrion" Syrucia. Jest to dzieło sztuki wielkoformatowej, powstałej w ramach cyklicznego festiwalu miejskiego „Galeria Urban Forms"- mówi Beata Stefańska.

W galerii zastosowano nowatorskie rozwiązania, jak na przykład zmiana przeznaczenia części dachu obiektu, poprzez utworzenie tam niestandardowej przestrzeni użytkowej dla mieszkańców miasta. - Dach Galerii Łódzkiej wiosną i latem zmieni się w strefę rozrywki, gdzie łodzianie będą mogli wypoczywać, spotykać się z gwiazdami sportu, oglądać pokazy i występy. To także stałe miejsce Polówki, czyli otwartego kina letniego, które gości ponad 800 widzów - mówi dyrektor Galerii.

Poza zmianami w ofercie rozrywkowo - rekreacyjnej, centrum zadbało też o nowe marki handlowo - usługowe. Galeria Łódzka w 2014 rok otworzyła ponad 20 nowych sklepów, głównie z branży modowej, w tym sklepy takich marek, jak: Bytom, Kazar, Willsoor, Tous, Swarovski czy Sinsay. - Oferta handlowa z działu mody została poszerzona o marki skierowane dla mężczyzn, ponieważ panowie stają się coraz bardziej świadomą i samodzielną grupą konsumencką w Polsce. Chcemy, by w Galerii Łódzkiej znaleźli dla siebie modne i wysokiej jakości produkty - tłumaczy Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

Nowości w Galerii Łódzkiej to również odświeżona komunikacja i nowa strategia wizerunkowa. W drugiej połowie roku wystartowała nowa edycja akcji promującej street fashion wśród klientów Galerii czyli Pret-a-fote oraz nowa wersja dla najmłodszych - Cool4school.

  • PointFinder 2015-02-20 16:21:10
    W nowym, pięknym otoczeniu zdecydowanie przyjemniej robić zakupy :) Poszerzenie oferty Galerii to również świetny pomysł. Tu jednak przyda się pomocnik – nawigacja wewnątrz budynków PointFinder, która startuje już niebawem. Prosta aplikacja na telefon wskaże drogę do wybranego punktu na terenie galerii. Dowiedz się więcej na naszej stronie.
  • Łodzianin 2015-02-18 12:18:25
    Kolejne centrum handlowe wymusza mobilizację, ale bardzo dobrze.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA