PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Łódzka poszerza ofertę i zmienia oblicze

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 lut 2015 07:08

Galeria Łódzka w 2014 roku otworzyła ponad 20 nowych sklepów, głównie z branży modowej. Zmianie uległ sam wystrój galerii, a także przeznaczenie niektórych powierzchni. O metamorfozie obiektu - mówi Beata Stefańska dyrektor Galerii Łódzkiej.

REKLAMA

Pierwszym z działań, jakie podjęto, aby odświeżyć wnętrza Galerii Łódzkiej była zmiana kolorystyki obiektu. Dominującymi kolorami stały się: żółty oraz soczyste zielenie. - Dodatkowo, na bocznej elewacji budynku od ulicy Orlej, powstał największy łódzki mural wykonany przez artystę Krzysztofa „Proembrion" Syrucia. Jest to dzieło sztuki wielkoformatowej, powstałej w ramach cyklicznego festiwalu miejskiego „Galeria Urban Forms"- mówi Beata Stefańska.

W galerii zastosowano nowatorskie rozwiązania, jak na przykład zmiana przeznaczenia części dachu obiektu, poprzez utworzenie tam niestandardowej przestrzeni użytkowej dla mieszkańców miasta. - Dach Galerii Łódzkiej wiosną i latem zmieni się w strefę rozrywki, gdzie łodzianie będą mogli wypoczywać, spotykać się z gwiazdami sportu, oglądać pokazy i występy. To także stałe miejsce Polówki, czyli otwartego kina letniego, które gości ponad 800 widzów - mówi dyrektor Galerii.

Poza zmianami w ofercie rozrywkowo - rekreacyjnej, centrum zadbało też o nowe marki handlowo - usługowe. Galeria Łódzka w 2014 rok otworzyła ponad 20 nowych sklepów, głównie z branży modowej, w tym sklepy takich marek, jak: Bytom, Kazar, Willsoor, Tous, Swarovski czy Sinsay. - Oferta handlowa z działu mody została poszerzona o marki skierowane dla mężczyzn, ponieważ panowie stają się coraz bardziej świadomą i samodzielną grupą konsumencką w Polsce. Chcemy, by w Galerii Łódzkiej znaleźli dla siebie modne i wysokiej jakości produkty - tłumaczy Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

Nowości w Galerii Łódzkiej to również odświeżona komunikacja i nowa strategia wizerunkowa. W drugiej połowie roku wystartowała nowa edycja akcji promującej street fashion wśród klientów Galerii czyli Pret-a-fote oraz nowa wersja dla najmłodszych - Cool4school.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Łodzianin 2015-02-18 12:18:25
    Kolejne centrum handlowe wymusza mobilizację, ale bardzo dobrze.
  • PointFinder 2015-02-20 16:21:10
    W nowym, pięknym otoczeniu zdecydowanie przyjemniej robić zakupy :) Poszerzenie oferty Galerii to również świetny pomysł. Tu jednak przyda się pomocnik – nawigacja wewnątrz budynków PointFinder, która startuje już niebawem. Prosta aplikacja na telefon wskaże drogę do wybranego punktu na terenie galerii. Dowiedz się więcej na naszej stronie.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.