PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Madison chce zwiększyć liczbę zagranicznych klientów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 cze 2014 13:53

W ubiegłym roku podczas wakacji gdańska Galeria Madison zanotowała niemal 6 proc. wzrost odwiedzalności, a 14 sierpnia 2013 r. odwiedziła ją rekordowa ilość osób jednego dnia – aż 24,5 tys. Aby powtórzyć ubiegłoroczny sukces, zarząd obiektu przygotował specjalną strategię marketingową, skierowaną w dużej mierze do turystów zza granicy, m.in. Rosji oraz Skandynawii.

REKLAMA

Według danych Gdańskiej Organizacji Turystycznej, w 2013 r. Gdańsk odwiedziła rekordowa ilość turystów - ponad 200 tys. Wśród nich liczną grupę stanowili goście zza granicy - głównie Brytyjczycy i Niemcy, ale też Rosjanie i Skandynawowie. Jak się okazuje, nie przyjeżdżają oni tylko zwiedzać, ale także robić zakupy.

- Od czasu wprowadzenia w Polsce „Umowy o małym ruchu przygranicznym" w lipcu 2012 roku, Galeria Madison odnotowała znaczący wzrost odwiedzin klientów zza granicy. Najbardziej licznymi grupami odwiedzającymi nasze centrum są ościenni sąsiedzi z północy i wschodu - czyli Rosjanie (głównie ci z Obwodu Kaliningradzkiego), Norwegowie, Szwedzi, Finowie, ale także Niemcy - komentuje Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison. - Z myślą o nich również w te wakacje przygotowaliśmy specjalną strategię promocyjną, która ma zachęcić ich do jeszcze liczniejszych odwiedzin naszego centrum - dodaje A. Thomas.

W lipcu ub. r. Galeria Madison zanotowała prawie 5,5 proc. wzrost odwiedzalności, a w sierpniu blisko 6 proc. w porównaniu do tych samych miesięcy w roku 2012 r. Duży odsetek tych odwiedzin to właśnie klienci zagraniczni.

- Dzięki lokalizacji galerii w ścisłym centrum miasta, nieopodal zabytkowej starówki, nasze centrum zdaje się być naturalną destynacją zakupową turystów zwiedzających miasto. Wiele produktów mogą kupić u nas taniej, a już w trakcie wakacji zaczynają się wyprzedaże sezonowe, których tradycji nie ma np. w Rosji - uzupełnia Anna Thomas.

W ubiegłym roku Galeria Madison, by pozyskać zagranicznych klientów, promowała się m.in. w liniach lotniczych dowożących turystów do Gdańska, a także w hotelach, które były ich miejscami wypoczynku.

- W tym roku nasza strategia promocyjna będzie podobna, lecz jeszcze bardziej rozbudowana i poszerzona. Koncentrujemy większość działań na klientach z Rosji i Skandynawii - mówi Monika Trzcińska, Marketing Manager Galerii Madison.

- Do gdańskich hoteli dostarczymy dogodne mapki, na których zaznaczone będą najważniejsze zabytki Starego Miasta oraz nasza galeria, tak by turyści bez problemu mogli do niej trafić. Promujemy również dziewięciu naszych najemców, którzy oferują swoje towary w opcji „tax free". Hostessy z naszymi ulotkami obecne będą zarówno na lotnisku, jak i w najważniejszych punktach zabytkowego centrum miasta. Materiały promocyjne Galerii Madison dystrybuowane będą też w samolotach i na promach przybywających do Gdańska. Oprócz tego, zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową w magazynie „Prestiż", ukazującym się na terenie Obwodu Kaliningradzkiego. Mamy nadzieję, że wszystkie te działania przyczynią się do jeszcze większej popularności naszego obiektu wśród gości zza granicy - podsumowuje Monika Trzcińska.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA