PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Madison podsumowuje wyniki za pierwsze półrocze

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 lip 2013 13:05

Pierwsze półrocze 2013 roku dla gdańskiej Galerii Madison okazało się stabilne. Podczas tego okresu odnotowano wzrost odwiedzalności obiektu średnio o 5proc. rdr; a w kwietniu aż o 12% rdr. Minione 6 miesięcy to także wzrost obrotów niektórych najemców nawet o blisko 40 proc. w porównaniu do tych samych miesięcy ubiegłego roku.

REKLAMA

Mimo niekorzystnych warunków rynkowych Galeria Madison pierwsze półrocze tego roku podsumowuje pozytywnie: - Madison działa na trójmiejskim rynku centrów handlowych od blisko dekady i czasowe wahania koniunktury nie obijają się na kondycji naszych najemców. To obiekt zakorzeniony w świadomości klientów, którzy od lat na zakupy przychodzą właśnie tu - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Pierwsze półrocze było szczególnie udane dla najemców z branży modowej, jubilerskiej i sieci drogeryjnych obecnych w centrum.
- Dla naszego salonu z bielizną Esotiq pierwsze półrocze było niezwykle udane. Po rosnących wynikach sprzedaży i odwiedzalności widać, że sklep w Galerii Madison cieszy się niezmienną popularnością - mówi Piotr Trzciałkowski, reprezentujący sieć salonów z bielizną Esotiq

Minione półrocze pozytywnie oceniają przedstawiciele takich marek jak: Esotiq, Grey Wolf, Ziaja oraz YES. Zdaniem Pawła Korobacza, dyrektora ds. ekspansji i organizacji sieci detalicznej YES  -  Mimo zmieniającej sie koniunktury rynkowej oraz wzrastającej konkurencji - na przestrzeni lat powstawały w Galerii Madison kolejne sklepy jubilerskie - osiągane wyniki są niezmiennie powyżej średniej dla sieci, wykazują progresję LfL i uprawniają nas do optymistycznego spojrzenia na przyszłość tej lokalizacji.

Od blisko dwóch lat w Galerii Madison obserwowana jest rosnąca liczba turystów ze Skandynawii, którzy dzięki coraz większej liczbie połączeń lotniczych, głównie z Norwegią, przyjeżdżają do Gdańska na zwiedzanie i zakupy. Tendencja ta zauważalna jest szczególnie od wiosny do jesieni. - Według naszych obserwacji i relacji najemców, Skandynawowie to wyjątkowo dobrzy klienci. Bardzo cieszy nas również coraz większa liczba klientów rosyjskojęzycznych - zauważa Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

- Druga połowa roku upłynie na kontynuowaniu procesu intensywnej rekomercjalizacji Galerii, ponieważ część umów najmu kończy się w przyszłym roku - informuje Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison - Większość najemców pozostanie w galerii, a pozostałą powierzchnię chcemy wykorzystać na wzbogacenie oferty o popularne marki przede wszystkim z branży modowej i gastronomicznej - dodaje Anna Thomas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.