Galeria Madison zakończyła I półrocze na plusie

Pierwsze półrocze 2014 roku zakończyło się dla gdańskiej Galerii Madison sukcesem: otwarciem nowych salonów m.in. marki Venezia, Mohito, Sinsay czy iDream, oraz zakończeniem rekomercjalizacji i modernizacji obiektu. Dzięki stabilnym wskaźnikom odwiedzalności, wielu najemców odnotowało wyższe wyniki finansowe niż w I półroczu roku ubiegłego.
Nowi najemcy, zakończony proces rekomercjalizacji oraz modernizacji obiektu, a także 5 proc. wzrost odwiedzalności w styczniu (w stosunku do roku ubiegłego) - tak zaczął się rok 2014 dla gdańskiej Galerii Madison. Dla porównania: z badań Experian FootFall wynika, że w tym czasie ogólny wskaźnik odwiedzalności centrów handlowych w Polsce spadł o ok. 1 proc, a w ciągu całego pierwszego kwartału roku 2014 - o ok. 5 proc., co daje polskiemu rynkowi retail jeden z najsłabszych wyników w skali Europy. Mimo tych niekorzystnych wskazań rynkowych, footfall w gdańskiej Galerii Madison utrzymuje się na stabilnym poziomie w stosunku do roku ubiegłego.
- W ubiegłym roku, biorąc pod uwagę dobre wyniki osiągnięte w pierwszym pięcioleciu najmu oraz doceniając wszystkie cechy lokalizacyjne obiektu, YES przedłużył umowę najmu lokalu w Galerii Madison na kolejny okres. Spodziewaliśmy się kontynuacji pozytywnych tendencji odwiedzalności oraz osiąganych wyników ekonomicznych. Pierwsze półrocze 2014 potwierdziło wzrost dalszy liczby osób odwiedzających (o ponad 11,5 proc.) oraz dokonujących transakcji (o 4,1 proc.) - komentuje Paweł Korobacz, dyrektor ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej YES.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
PT 17:50
Solar zmaga się z zakazem handlu w niedziele
-
PT 17:29
Nathaniel Robinson globalnym dyrektorem w Cushman & Wakefield
-
PT 17:12
W Inowrocławiu powstanie park handlowy
-
PT 16:43
Duże centrum hurtowe szykowane jest koło Warszawy
-
PT 16:39
Olsztyński Centaurus rośnie całodobowo
-
PT 16:21
Większy kompleks produkcyjny BBC w Mirosławcu
-
PT 16:09
Duży kompleks magazynowy Homanit powstanie w Karlinie
-
PT 15:45
Gama rośnie. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
PT 15:43
Klub Innowatora KSSE kształci przyszłe kadry
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!