PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Madison zakończyła I półrocze na plusie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lip 2014 11:29

Galeria Madison zakończyła I półrocze na plusie

Pierwsze półrocze 2014 roku zakończyło się dla gdańskiej Galerii Madison sukcesem: otwarciem nowych salonów m.in. marki Venezia, Mohito, Sinsay czy iDream, oraz zakończeniem rekomercjalizacji i modernizacji obiektu. Dzięki stabilnym wskaźnikom odwiedzalności, wielu najemców odnotowało wyższe wyniki finansowe niż w I półroczu roku ubiegłego.

REKLAMA

Nowi najemcy, zakończony proces rekomercjalizacji oraz modernizacji obiektu, a także 5 proc. wzrost odwiedzalności w styczniu (w stosunku do roku ubiegłego) - tak zaczął się rok 2014 dla gdańskiej Galerii Madison. Dla porównania: z badań Experian FootFall wynika, że w tym czasie ogólny wskaźnik odwiedzalności centrów handlowych w Polsce spadł o ok. 1 proc, a w ciągu całego pierwszego kwartału roku 2014 - o ok. 5 proc., co daje polskiemu rynkowi retail jeden z najsłabszych wyników w skali Europy. Mimo tych niekorzystnych wskazań rynkowych, footfall w gdańskiej Galerii Madison utrzymuje się na stabilnym poziomie w stosunku do roku ubiegłego.

- W ubiegłym roku, biorąc pod uwagę dobre wyniki osiągnięte w pierwszym pięcioleciu najmu oraz doceniając wszystkie cechy lokalizacyjne obiektu, YES przedłużył umowę najmu lokalu w Galerii Madison na kolejny okres. Spodziewaliśmy się kontynuacji pozytywnych tendencji odwiedzalności oraz osiąganych wyników ekonomicznych. Pierwsze półrocze 2014 potwierdziło wzrost dalszy liczby osób odwiedzających (o ponad 11,5 proc.) oraz dokonujących transakcji (o 4,1 proc.) - komentuje Paweł Korobacz, dyrektor ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej YES.

Dzięki satysfakcjonującym wynikom odwiedzalności wielu najemców odnotowało także wzrost obrotów. Szczególnie dobrze poradziły sobie marki z segmentu obuwniczego oraz galanterii skórzanej.

- Dla salonu Wittchen ostatnie półrocze było bardzo korzystne, co potwierdza wzrost sprzedaży o 49,95% w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku - podsumowuje Marcin Grygorczuk, Manager Sprzedaży Detalicznej Wittchen.

Równie dobre wyniki zanotowała sieć obuwnicza CCC. - Wyniki osiągnięte przez salon CCC w Galerii Madison są bardzo zadowalające. Mimo, iż w pierwszym półroczu tego roku odwiedzalność salonu odnotowano na poziomie porównywalnym do I połowy 2013 roku, obroty wzrosły o prawie 10%, co stanowi powód do zadowolenia i oczekiwania jeszcze lepszych wyników w przyszłości - informuje biuro prasowe firmy.

Jak dodaje dyrektor Galerii Madison, w obiekcie rok rocznie pojawia się coraz więcej klientów zza granicy, którzy również przyczyniają się do utrzymania pozytywnych wskaźników odwiedzalności.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA