PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Malta liczy zyski

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lip 2016 12:06

Galeria Malta liczy zyski Galeria Malta, mat. prasowe

W okresie od stycznia do czerwca br. Galeria Malta odnotowała 2-procentowy wzrost odwiedzalności i aż 7-procentowe zwiększenie sprzedaży. To wynik m.in. urozmaicenia portfolio najemców oraz akcji marketingowych z wykorzystaniem m.in. mediów społecznościowych - uważają przedstawiciele galerii.

REKLAMA

Galeria Malta, pomimo dużej konkurencji na poznańskim rynku centrów handlowych, niezmiennie osiąga wzrosty we wszystkich obszarach swojej działalności. Także pierwsze półrocze 2016 roku zakończyło się sukcesem sprzedażowym i dobrym wynikiem footfall. Pod koniec czerwca w Galerii zakończyła się także pierwsza edycja konkursu Malta Quality Awards realizowanego w ramach programu B2B Malta Quality. Za czynny udział w programie najemcy Galerii mogli zdobyć nagrody dla swoich pracowników.

- Analizując minione sześć miesięcy i uzyskane wyniki, oceniamy, że pozytywny wpływ na nie miało przede wszystkim konsekwentne poszerzanie portfolio naszych najemców, ciekawe akcje marketingowe z wykorzystaniem m.in. social mediów i docieranie do nowych klientów wieloma kanałami, dopasowanymi do potrzeb różnych grup wiekowych – mówi Ewa Spychalska, Asset Manager z firmy Neinver.

Największy wzrost sprzedaży Galeria Malta odnotowała w styczniu i kwietniu br. roku, kiedy obroty najemców centrum osiągały kolejno 11- i 14-procentowy wzrost. Odwiedzalność centrum natomiast tradycyjnie rośnie w miesiącach letnich. Czerwiec, który jest jednocześnie pierwszym miesiącem unikalnego w skali Polski marketingowego Projektu Weekend, został podsumowany 7-procentowym wzrostem footfall.

Dobre wyniki biznesowe Galerii Malta idą w parze z budowaniem relacji z obecnymi i potencjalnymi najemcami obiektu. Przyczynia się do tego program Malta Quality Awards, którego pierwsza edycja zakończyła się pod koniec czerwca br. Sklepy, które zgłosiły się do programu były nagradzanie za czynny udział w życiu Galerii zdobywając punkty za takie działania, jak uczestnictwo w akcjach marketingowych, Radzie Galerii Malta czy warsztatach branżowych (pierwsze spotkanie na temat visual merchandisingu odbyło się w czerwcu).

Zwycięzcami pierwszej edycji zostały salony: KappAhl w kategorii „duży sklep”, Vans w kategorii „średni sklep” i Yes w kategorii „mały sklep”. Do wszystkich zwycięzców powędrowały nagrody w formie kart przedpłaconych przeznaczonych dla pracowników.

W ramach programu Malta Quality odbyło się również badanie „Tajemniczy Klient” mające na celu ocenę poziomu jakości obsługi w sklepach Galerii i analizę funkcjonowania części wspólnych centrum. Zostało ono zrealizowane przez studentów należących do Szkolnego Koła Naukowego Marketingu Multimedialnego przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Józek 2016-07-26 09:13:33
    Te dobre wyniki się skończą, gdy na jesieni ruszy zaraz obok POSNANIA. To ostatni dzwonek, aby Neinver dobrze sprzedał obiekt...

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.