PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Malta na fali. Wzrosła sprzedaż i odwiedzalność

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 sty 2016 14:53

Galeria Malta na fali. Wzrosła sprzedaż i odwiedzalność

Ponad 7-procentowy wzrost sprzedaży, ciągle rosnąca odwiedzalność i nowe sklepy, w tym ciągle powiększające się portfolio marek premium, a także szereg eventów i udogodnień dla klientów - to najważniejsze karty w kalendarzu Galerii Malta w 2015 roku.

REKLAMA

Portfolio poznańskiego centrum wzbogaciły w zeszłym roku kolejne brandy. Salon otworzyła marka Lacoste oferująca ekskluzywną odzież sportową. We wrześniu dołączył GANT. Na pięć lat Galeria Malta związała się ze szwedzką marką Marc O’Polo. Centrum podpisało także umowę z marką Henri Lloyd oferującą odzież żeglarską i sportową. Na poziomie „0” został otwarty sklep Cortland Apple Premium Reseller. Z kolei na smakoszy i koneserów włoskiej kuchni czeka zajmująca aż 695 mkw. pizzeria Forni Rossi.

W maju przed Maltą powstał nadmorski plac zabaw, z którego w okresie letnim zeszłego roku korzystało dziennie 200 dzieci w różnym wieku. Oferta centrum kierowana do rodzin jest kompleksowa, oferuje różne udogodnienia: specjalne miejsce do przygotowania posiłków dla dzieci, kącik zabaw, dziecięce toalety i pokoje dla rodzica z dzieckiem.

Do sukcesów Galerii należą: znaczący wzrost sprzedaży (7,25 proc.) i stale rosnąca odwiedzalność przyczyniło się także nowe pozycjonowanie centrum i jego unikalna platforma komunikacyjna „Codziennie Ty”. Jej wyróżniające kreacje wykorzystują czarno-białe zdjęcia i inspirujące hasła. Platforma jest parasolem łączącym wszystkie aktywności kierowane do klientów Galerii, w tym akcje PR, social media oraz działania marketingowe.

Zwieńczeniem całorocznych sukcesów Malty była kampania grudniowa z rekordowym wynikiem: blisko 11-procentowy wzrost sprzedaży w ostatnim miesiącu 2015 roku był najlepszym wynikiem zanotowanym w historii poznańskiego centrum.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Czarny tulipan 2016-01-29 18:51:25
    Obserwuje Maltę i muszę powiedzieć, że to centrum z wielki potencjałem. Wprowadzanie luksusowych, światowych marek, udogodnień dla dzieci czy różnorodność kuchni to wszytko punktuje i owocuje w procentach sprzedaży.
  • Jabłuszko 2016-01-31 16:11:21
    Ta galeria jak najbardziej na to zasługuje. Organizuje wiele eventów, które cieszą się popularnością. Ludzie przychodzą do niej, bo ma wiele do zaproponowania. Marki premium są wizytówką Malty, poza tym wiele innych punktów usługowych i rozrywkowych.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.