PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Malta stawia na nowatorskie multibrandy

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 kwi 2017 10:27

Galeria Malta stawia na nowatorskie multibrandy Stan Nieważkości

Na początku kwietnia br. na mapie Galerii Malta w Poznaniu pojawiły się dwa nowe punkty  multibrandowe. - Wpólnie z Galerią Malta udało się nam stworzyć miejsca, dla których klasyczna definicja słowa „sklep” jest stanowczo zbyt wąska - mówi Agnieszka Ochowska, Client Service Director w Sell More Agency, odpowiedzialnej za oba projekty.

REKLAMA

Nowi najemcy Galerii Malta to dwa punkty multibrandowe: Stan Nieważkości i Aviators, kierujące swoją ofertę do młodzieży i mężczyzn poszukujących unikalnych doświadczeń zakupowych.

Celem pomysłodawców projektu jest promowanie i aktywna sprzedaż dobrego, polskiego designu i wzornictwa. Dwa otwarte w Galerii Malta concept store’y – Stan Nieważkości i Aviators – zlokalizowane na parterze centrum, urządzone są w nowoczesnym stylu i dzielą się na strefy poszczególnych projektantów. Oprócz: odzieży, akcesoriów, gadżetów, płyty winylowych, desek skateboardowych, rowerów i in. concept store’y oferują także niestandardowe doświadczenia towarzyszące zakupom: strefę chilloutu, bilard, możliwość obejrzenia galerii obrazów i in. 1 kwietnia br. podczas oficjalnego otwarcia Stanu Nieważkości Klienci mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami i obejrzeć występ DJ neeValda. Za tydzień, tj. 8 kwietnia, w dniu oficjalnego startu salonu Aviators na odwiedzających będą czekać atrakcje specjalne, m.in. stół bilardowy i bezalkoholowe drinki. Tego dnia w Galerii Malta pojawi się Adam Szulc, barber gwiazd, który ostrzyże i wystylizuje fryzury i zarosty wszystkich chętnych panów. Czekający na swoją kolej będą mogli z pomocą gogli VR odbyć podróż do świata wirtualnej rzeczywistości.

- Wpólnie z Galerią Malta udało się nam stworzyć dwa miejsca, dla których klasyczna definicja słowa „sklep” jest stanowczo zbyt wąska. Naszym celem było przygotowanie przestrzeni dostarczającej Klientom nowego doświadczenia zakupowego w znanej im i nieco przewidywalnej przestrzeni handlowej, dlatego zdecydowanie wolimy określenie „projekt marketingowy”, które lepiej do nas pasuje – wyjaśnia Agnieszka Ochowska, Client Service Director w Sell More Agency, odpowiedzialnej za oba projekty.

- Galeria handlowa to miejsce, które tylko z pozoru narzuca określoną konwencję, czego dowodem są multibrandowe concept store’y, które zadebiutowały u nas z sukcesem w weekend. Monitorujemy trendy i potrzeby konsumentów i wiemy, że miejsca z kompletnym i nietypowym asortymentem są zgodne z oczekiwaniami naszych Klientów. Mamy nadzieję, że uda nam się wzbudzić duże zainteresowanie odwiedzających nasze centrum ofertą tych dwóch salonów i zachęcić innych projektantów, by rozpoczęli z nami współpracę – mówi Ewa Spychalska, dyrektor Galerii Malta.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA