PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Mazovia rusza z nowymi projektami

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 11 kwi 2018 14:31

Galeria Mazovia rusza z nowymi projektami Galeria Mazovia

Galeria Mazovia w Płocku rozpoczęła realizację trzech nowych projektów - Look, Get, Enjoy!

REKLAMA

Galeria Mazovia prezentuje trzy nowe projekty.

Look – moda na pasażu, Enjoy – czyli gastronomia, rozrywka oraz Get – jedne z najciekawszych propozycji z kategorii fashion, akcesoriów, elektroniki oraz wyposażenia wnętrz, wprost ze sklepów Galerii Mazovia. Ten wielopoziomowy projekt jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie Klientów na ciekawe rekomendacje produktowe, będące wynikiem profesjonalnej selekcji. Jest to również konsekwencja pogłębianej strategii wsparcia najemców w kanałach zarządzanych przez Galerię Mazovia.

Projekt Look promuje ciekawe stylizacje, tzw. total looki Klientów spotkanych na pasażu ze skazaniem marki sklepu, w którym dokonano zakupu. Projekt Look stanowi żywą inspirację dla fanów facebookowego profilu Mazovii, zachęca do łączenia produktów z oferty różnych sklepów oraz pokazuje jak można kreować swój wizerunek w oparciu o sezonowe propozycje marek zlokalizowanych w Mazovii dla stałych i potencjalnych Klientów. W praktyce projekt polega na tym, iż poszukuje się ciekawych stylizacji modowych wśród napotkanych ludzi w Galerii i pyta skąd pochodzą ich ubrania oraz czy zostały zakupione w sklepach znajdujących się w Mazovii. Jeśli płaszcz, jeansy, czy torebka były kupione w salonach najemców Galerii to zostaje to wskazane w poście na Facebooku.

Z kolei Projekt Enjoy, jest w 100% skierowany na promocję oferty gastronomicznej i rozrywkowej Galerii Mazovia, zachęcając do kosztowania różnych potraw z menu najemców oraz korzystania ze wszystkich możliwości relaksu i spędzania wolnego czasu jakie oferuje Centrum.

Projekt Get, ostatni z cyklu, to wyselekcjonowane najbardziej ciekawe i warte uwagi produkty z kategorii fashion, kcesoriów, wystroju wnętrz, gadżetów, elektroniki i biżuterii, odnalezione w sklepach Galerii. Projekt jest nakierowany na wzrost świadomości marek znajdujących się w Centrum oraz wzrost znajomości oferty najemców, co ma skutkować wzrostem sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA