Galeria Mazovia rusza z nowymi projektami

Galeria Mazovia w Płocku rozpoczęła realizację trzech nowych projektów - Look, Get, Enjoy!
Galeria Mazovia prezentuje trzy nowe projekty.
Look – moda na pasażu, Enjoy – czyli gastronomia, rozrywka oraz Get – jedne z najciekawszych propozycji z kategorii fashion, akcesoriów, elektroniki oraz wyposażenia wnętrz, wprost ze sklepów Galerii Mazovia. Ten wielopoziomowy projekt jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie Klientów na ciekawe rekomendacje produktowe, będące wynikiem profesjonalnej selekcji. Jest to również konsekwencja pogłębianej strategii wsparcia najemców w kanałach zarządzanych przez Galerię Mazovia.
Projekt Look promuje ciekawe stylizacje, tzw. total looki Klientów spotkanych na pasażu ze skazaniem marki sklepu, w którym dokonano zakupu. Projekt Look stanowi żywą inspirację dla fanów facebookowego profilu Mazovii, zachęca do łączenia produktów z oferty różnych sklepów oraz pokazuje jak można kreować swój wizerunek w oparciu o sezonowe propozycje marek zlokalizowanych w Mazovii dla stałych i potencjalnych Klientów. W praktyce projekt polega na tym, iż poszukuje się ciekawych stylizacji modowych wśród napotkanych ludzi w Galerii i pyta skąd pochodzą ich ubrania oraz czy zostały zakupione w sklepach znajdujących się w Mazovii. Jeśli płaszcz, jeansy, czy torebka były kupione w salonach najemców Galerii to zostaje to wskazane w poście na Facebooku.
Z kolei Projekt Enjoy, jest w 100% skierowany na promocję oferty gastronomicznej i rozrywkowej Galerii Mazovia, zachęcając do kosztowania różnych potraw z menu najemców oraz korzystania ze wszystkich możliwości relaksu i spędzania wolnego czasu jakie oferuje Centrum.
Projekt Get, ostatni z cyklu, to wyselekcjonowane najbardziej ciekawe i warte uwagi produkty z kategorii fashion, kcesoriów, wystroju wnętrz, gadżetów, elektroniki i biżuterii, odnalezione w sklepach Galerii. Projekt jest nakierowany na wzrost świadomości marek znajdujących się w Centrum oraz wzrost znajomości oferty najemców, co ma skutkować wzrostem sprzedaży.

- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
09:33
Gemini Park Tychy stawia na strefyi relaksu
-
09:09
Nowy najemca w Parku Logicor Łazy
-
08:16
Policja interweniowała w Posnanii
-
08:01
Nie taki zakaz handlu straszny
-
07:50
Młodego Miasta Gdańsk nie będzie?
-
07:41
Kolejka chętnych na budowę drogi do lotniska Katowice
-
07:34
LPP i CCC poszybują
-
07:32
Właściciel marki Pepco ma kłopoty?
-
07:22
Kolejny Auchan na stołecznej mapie
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!