PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Młociny sprzedana... I co dalej?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 kwi 2017 15:44

Galeria Młociny sprzedana... I co dalej? Paul Kusmierz

Master Management Group, które w marcu sfinalizowało transakcję sprzedaży Galerii Młociny za łączną kwotę 104,5 milionów euro, ma nowe plany inwestycyjne.

REKLAMA

- Nasze nowe projekty cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Sprzedaż Galerii Młociny otworzyła nowe perspektywy dla naszej firmy – powiększamy portfolio o kolejne rentowne obiekty, zgodnie z naszą dotychczasową strategią dodawania wartości poprzez aktywne zarządzanie, jak w przypadku Galerii Niwa w Oświęcimiu oraz Bramy Mazur w Ełku. Mamy plany współpracy w wiodącymi markami na polskim rynku, będziemy się też koncentrować na dalszym rozwoju projektu Piotrkowska 155, która po sprzedaży Galerii Młociny stała się naszym kluczowym projektem – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.

Kompleks handlowo-biurowy Piotrkowska 155, którego najemcą jest m.in. hotel Hampton by Hilton budowany jest w centrum Łodzi. Zaoferuje ponad 25 tysięcy m kw. przestrzeni biurowej, handlowej i usługowej i będzie najwyższym budynkiem biurowym w centrum miasta. Prestiżowy projekt powstaje obok nowego węzła komunikacyjnego, a dostępna z ulicy część handlowo-usługowa przewiduje sklepy, kawiarnie, restauracje oraz centrum fitness i klinikę medyczną.

Już wkrótce Master Management Group ogłosi dalsze plany związane z całkowicie nowymi projektami zlokalizowanymi w doskonałych punktach w mniejszych miastach w Polsce.

- Mamy głębokie przekonanie, że warto inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Nasze wieloletnie doświadczenie na rynku, w ramach którego zarządzamy m.in. portfelem centrów i parków handlowych poza dużymi aglomeracjami, daje nam doskonałe rozeznanie w potrzebach konsumentów. Z kolei z licznych rozmów z najemcami wiemy, że chcą być obecni nie tylko w Warszawie, Poznaniu czy Wrocławiu, ale także w mniejszych miastach – dodał Paul Kusmierz.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • tołdi 2017-04-13 13:45:34
    "będziemy się też koncentrować na dalszym rozwoju projektu Piotrkowska 155" Może najpierw skoncentrujcie się na wznowieniu budowy, którą przerwano prawie dwa miesiące temu, aby było co rozwijać?

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA