PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Morena podsumowuje modernizację

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 maj 2017 12:19

Galeria Morena podsumowuje modernizację Galeria Morena

Mija rok od kiedy do dyspozycji mieszkańców Gdańska i okolic oddana została rozbudowana Galeria Morena. Jej właściciel i zarządca – Carrefour Polska – podsumowuje wprowadzone zmiany. Zapowiada również wakacyjne atrakcje dla klientów.

REKLAMA

Centra handlowe to obecnie miejsca, w których współcześni konsumenci pragną nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, lecz także przyjemnie spędzić czas wolny. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, Carrefour Polska – właściciel i zarządca gdańskiej Galerii Morena – podjął decyzję o gruntownej modernizacji obiektu, która przeprowadzona została w 2016 roku.

Więcej atrakcyjnej przestrzeni handlowej

Na skutek rozbudowy i remodelingu 20 maja zeszłego roku do dyspozycji klientów oddanych zostało ponad 13 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, dzięki czemu całkowita powierzchnia galerii wzrosła do ponad 33 tys. mkw., a liczba dostępnych najemców do 82.

Pracom towarzyszył proces rekomercjalizacji, w wyniku którego w ofercie obiektu pojawiło się wiele nowych, nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour, marek, np. KappAhl, Tatuum, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk. Również w tym roku do grona najemców galerii dołączyły nowe marki. Wśród nich znajdują się między innymi otwarty 13 maja sklep znanej duńskiej sieci Flying Tiger Copenhagen czy sklep z zabawkami dla dzieci Mysie Pysie, którego otwarcie zaplanowane jest na 1 czerwca.

- Zeszłoroczna modernizacja Galerii Morena była naszą największą inwestycją. Ogromnie nas cieszy, że przynosi ona oczekiwane efekty. Klienci chętniej korzystają z oferty obiektu – w ciągu 12 miesięcy po modernizacji galerię odwiedziło ponad 5 mln osób. Najemcy zaś chętnie nawiązują z nami współpracę i decydują się na otwarcie swoich salonów w pasażu galerii – komentuje Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Więcej rozrywki dla każdego

Zmodernizowana Galeria Morena to nie tylko wzbogacona oferta handlowa i całkiem nowe wnętrza, lecz także rozbudowana oferta rozrywkowa. Do dyspozycji klientów oddana została przestronna strefa restauracyjna, klub fitness, nowoczesne kino 3D, a także (unikatowy na rynku nieruchomości komercyjnych) zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową.

Od roku klienci galerii mogą także liczyć na różnorodne atrakcje. Ogromną popularnością cieszyły się między innymi zeszłoroczne cykle filmowych seansów na leżakach, spotkań muzycznych czy zajęć fitness prowadzonych na tarasie.

- Przebudowie Galerii Morena przyświecało hasło „więcej”. Naszym celem było dostarczenie klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz możliwości atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Dzięki przygotowanym wydarzeniom, udało nam się ten cel osiągnąć. Wierzę, że również w tym roku dostarczymy naszym klientom wiele rozrywki, na którą czekają – dodaje Ronan Martin.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.