PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria musi bawić. Rozrywka magnesem dla klientów i najemców

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 paź 2015 15:32

Galeria musi bawić. Rozrywka magnesem dla klientów i najemców Galeria Metropolia

Oferta galerii handlowej musi zapewniać możliwość spędzenia w danym miejscu czasu wolnego i to najlepiej z rodziną lub przyjaciółmi - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Michał Rułka, Project Manager, Galeria Metropolia. Nie bez znaczenia jest również okoliczna infrastruktura.

REKLAMA

Jak wyjaśnia przedstawiciel Galerii Metropolia, głównym atutem inwestycji jest, m.in. zróżnicowanie oferty względem innych centrów handlowych.

- W Galerii Metropolia pojawią się nieobecne do tej pory marki i operatorzy oraz funkcje - mówi Michał Rułka. - Komunikacyjnie oraz ofertowo jest ona powiązana z inwestycją Browaru Gdańskiego. Tak więc na ośmiu hektarach gruntu, na których teraz prowadzimy prace, zaoferujemy klientom nie tylko sklepy, kina, fitness, ale również restauracje autorskie, sale widowiskową na 1200 miejsc, Baseny Termalne z szeroką ofertą łaźni, jak i powrócimy do tradycji produkcji lokalnego piwa. Dzięki temu zrewitalizowana przez nas dzielnica miasta stanie się modnym, multifunkcyjnym miejscem zakupów, jak i spotkań.

Według Michała Rułki założenia inwestycji spotkały się z dużym zainteresowaniem najemców. W ciągu 12 miesięcy udało się skomercjalizować ponad 22 tys. mkw. powierzchni. - Duży wpływ na to ma fakt, że zamiast wizualizacji pokazujemy budynki w końcowej fazie budowy. Czy też nowy układ drogowy - wyjaśnia Rułka. 

Trójmiasto ciągle rozwija się pod względem ruchu turystycznego. - Obserwujemy to na podstawie danych z sieci hotelowych, lotniska czy też Szybkiej Kolei Miejskiej. Jesteśmy przekonani, że poza ofertą naszego centrum duży wpływ na "zasysanie" ruchu turystycznego będzie miała wpływ rozrywkowa cześć browaru Gdańskiego, która ze swoją ofertą i zabytkami już za rok na stałe wpisze się w kanon Trójmiejskich atrakcji turystycznych - dodaje Michał Rułka. - Drugim elementem jest fakt, że większość turystów korzysta z SKM, której peron jest bezpośrednio zintegrowany z Galerią Metropolia.

Jego zdaniem rozwój branży i nowych obiektów będzie związany z nowymi trasami komunikacyjnymi. - Dlatego też nasz obiekt posiada bezpośredni dojazd od Trasy Nowej Słowackiej, jak i wybudowany przez nas peron jest na stacji końcowej oddanej do użytku 1 września 2015 Pomorskiej Kolei Metropolitalnej - dodaje Michał Rułka. 

 

 

  • Enzo 2015-10-28 21:44:36
    Nie do końca. Maja bardzo nowatorski pomysł na tenant mix i pewnie to zadziała to bedzie outlet w Centrum Miasta
  • rafał 2015-10-27 16:50:37
    tak naprawde to maja ogromy problem z komercjalizacja !!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA