PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria nastawiona na rozrywkę zarabia w wakacje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 cze 2018 09:39

Galeria nastawiona na rozrywkę zarabia w wakacje Park linowy w Gemini Park Bielsko-Biała

Centra handlowe są coraz chętniej odwiedzane w wakacje. Większa ilość wolnego czasu skłania do dłuższych i częstszych zakupów, przyciąga także coraz bardziej pomysłowa oferta rozrywkowa pozwalająca, zwłaszcza dzieciom, ciekawie spędzić wakacje w mieście.

REKLAMA

Wakacje nie oznaczają urlopu od kupowania. Wręcz przeciwnie. Wraz z sezonem letnim Polacy ruszają na zakupy. Tylko od czerwca do sierpnia 2017 centra handlowe w Polsce zanotowały wzrost liczby klientów średnio o 3 proc. Największy skok przypadł na początek wakacji, aż o 5,4 proc. oraz na lipiec o 3,4 proc. Także obroty galerii w tym okresie były na plusie, zwłaszcza w sierpniu, kiedy zanotowano 2,2% wzrost - podaje ShopperTrak.

- W wakacje mamy więcej wolnego czasu na zakupy. Mamy także całą listę powodów, aby je zrobić.  Kupowaniu letnich rzeczy sprzyja zarówno pogoda, jaki i zaplanowane wyjazdy. Wpływ na częstotliwość wizyt mają także wyprzedaże, które zaczynają się już w połowie czerwca.  Nie bez znaczenia są także urlopy, które wydłużają czas, jaki klienci spędzają w galerii – mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Rozrywka jak magnes 

Ale sporo wolnego, wyjazdy i wyprzedaże to nie jedyne, co przyciąga dziś latem do galerii. Sezon zaczynają wygrywać te centra handlowe, które mają bogatą i unikalną w skali swojego regionu ofertę rozrywkową, pozwalającą na urządzenie wakacji w mieście.

– W wakacje zmieniają się powody, dla których odwiedzamy galerie. Owszem wciąż dominuje chęć zrobieni zakupów, ale rośnie także rola rozrywki i tego, co w tym obszarze ma do zaaferowania obiekt. Galerie dysponujące np. wielosalowym kinem, urozmaiconym food court’em, ale także terenami rekreacyjnymi czy placami zabaw, a do tego aktywne eventowo, są chętniej odwiedzane w tym czasie, zwłaszcza przez rodziny z dziećmi – mówi Anna Dworak.

O tym, jak duży wpływ ma rozrywka na wakacyjny ruch przekonuje się od kilku lat bielski Gemini Park. W zeszłym roku tylko od czerwca do sierpnia galerię odwiedziła rekordowa liczba ponad 1,64 miliona klientów.  Spora w tym zasługa rozwoju oferty, wyprzedaży i wydarzeń specjalnych, ale także unikalnych w skali kraju inwestycji w rozrywkę, jakie w ostatnich latach poczyniła galeria. Te przyciągnęły nie tylko stałych klientów z Podbeskidzia, ale także turystów robiących tutaj zakupy, a wypoczywających m.in. w Wiśle, Szczyrku, Brennej czy Ustroniu.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.