PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Panorama nie boi się konkurencji

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lip 2017 15:41

 Galeria Panorama nie boi się konkurencji Galeria Panorama

Mimo wzmocnienia konkurencji na poznańskim rynku handlowym, Galeria Panorama odnotowuje wzrost footfallu, który znacząco przekracza PRCH National Footfall Index. Dobrze dopasowana oferta handlowa oraz łatwość i wygoda robienia zakupów mają wpływ na stabilny wzrost w obrotach najemców Galerii.

REKLAMA

Bardzo dobre wyniki Galeria Panorama odnotowuje zresztą już od końca 2015 roku, kiedy to centrum przeszło gruntowną przebudowę – nie tylko w zakresie zmiany wnętrza czy modernizacji supermarketu spożywczego Carrefour, ale także wprowadzenia do Galerii nowych najemców jak Media Expert, Jysk czy Komfort, którzy dołączyli do grona sklepów o już ugruntowanej pozycji wśród klientów jak: Empik, CCC, Rossmann, Deichmann czy Takko. 

- Dopasowanie oferty centrum do codziennych potrzeb osób mieszkających w jego najbliższym catchmencie było jednym z głównych celów realizowanej przebudowy. Jak widzimy takie założenie ma w tej chwili bezpośrednie przełożenie na bardzo dobre wyniki osiągane przez Galerię od czasu zakończenia przebudowy, ale także w momencie otwarcia Posnanii. Jak widać nie zawsze strategia opierająca się na chęci dotarcia do jak najszerszego grona klientów na mocno konkurencyjnym rynku jest tą właściwą - komentuje Stuart Lang, Asset Management Director w Balmain Asset Management.

- Osiągnie sukcesów jako centrum handlowe nie zawsze oznacza bycie największym, najnowszym czy najnowocześniejszym. Nasi klienci wybierają Panoramę, bo nasza oferta zaspokaja ich codzienne potrzeby, dzięki doborowi dobrze znanych i zaufanych najemców, u których chcą kupować. Galeria jest blisko klientów, łatwo do niej dojechać i wygodnie zaparkować na dużym parking, wnętrza są jasne i przestronne a klienci czują się w nich bezpiecznie. Co więcej Galeria nie jest za duża a dzięki temu łatwo się w niej odnaleźć i znaleźć dokładnie to czego się szuka - dodaje Stuart Lang.

Galeria Panorama była pierwszym centrum handlowym w Poznaniu, otwartym w 1997 roku. Balmain Asset Management LLP nabyła centrum w 2006 roku i od tego czasu regularnie inwestuje w jego rozwój i modernizację m.in. poprzez wprowadzenie do centrum uznanych marek, które odpowiadają profilowi i potrzebom klientów z najbliższego catchmentu. Główni najemcy Panoramy to: Carrefour, Jysk, Media Expert, CCC, Deichmann, Takko, Empik, Pepco, Rossmann czy Egurolla Fitness Club.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • qwink 2017-07-24 00:24:58
    zwąłszcza na otwarciu jak robią promocje.
  • konus 2017-07-23 11:49:36
    No to prawda. tam zawsze masa ludzi uderza. Ciekaw jestem czemu. Takie maja ceny dobre, czy promki jakieś? Ja sie nie orientuję, bo elektroniki po prostu nie kupuję
  • qrel 2017-07-20 22:41:42
    Media Expert to dobry ruch z ich strony bo oni zawsze nakręcają sprzedaż.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.