PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Panorama nie boi się konkurencji

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lip 2017 15:41

 Galeria Panorama nie boi się konkurencji Galeria Panorama

Mimo wzmocnienia konkurencji na poznańskim rynku handlowym, Galeria Panorama odnotowuje wzrost footfallu, który znacząco przekracza PRCH National Footfall Index. Dobrze dopasowana oferta handlowa oraz łatwość i wygoda robienia zakupów mają wpływ na stabilny wzrost w obrotach najemców Galerii.

REKLAMA

Bardzo dobre wyniki Galeria Panorama odnotowuje zresztą już od końca 2015 roku, kiedy to centrum przeszło gruntowną przebudowę – nie tylko w zakresie zmiany wnętrza czy modernizacji supermarketu spożywczego Carrefour, ale także wprowadzenia do Galerii nowych najemców jak Media Expert, Jysk czy Komfort, którzy dołączyli do grona sklepów o już ugruntowanej pozycji wśród klientów jak: Empik, CCC, Rossmann, Deichmann czy Takko. 

- Dopasowanie oferty centrum do codziennych potrzeb osób mieszkających w jego najbliższym catchmencie było jednym z głównych celów realizowanej przebudowy. Jak widzimy takie założenie ma w tej chwili bezpośrednie przełożenie na bardzo dobre wyniki osiągane przez Galerię od czasu zakończenia przebudowy, ale także w momencie otwarcia Posnanii. Jak widać nie zawsze strategia opierająca się na chęci dotarcia do jak najszerszego grona klientów na mocno konkurencyjnym rynku jest tą właściwą - komentuje Stuart Lang, Asset Management Director w Balmain Asset Management.

- Osiągnie sukcesów jako centrum handlowe nie zawsze oznacza bycie największym, najnowszym czy najnowocześniejszym. Nasi klienci wybierają Panoramę, bo nasza oferta zaspokaja ich codzienne potrzeby, dzięki doborowi dobrze znanych i zaufanych najemców, u których chcą kupować. Galeria jest blisko klientów, łatwo do niej dojechać i wygodnie zaparkować na dużym parking, wnętrza są jasne i przestronne a klienci czują się w nich bezpiecznie. Co więcej Galeria nie jest za duża a dzięki temu łatwo się w niej odnaleźć i znaleźć dokładnie to czego się szuka - dodaje Stuart Lang.

Galeria Panorama była pierwszym centrum handlowym w Poznaniu, otwartym w 1997 roku. Balmain Asset Management LLP nabyła centrum w 2006 roku i od tego czasu regularnie inwestuje w jego rozwój i modernizację m.in. poprzez wprowadzenie do centrum uznanych marek, które odpowiadają profilowi i potrzebom klientów z najbliższego catchmentu. Główni najemcy Panoramy to: Carrefour, Jysk, Media Expert, CCC, Deichmann, Takko, Empik, Pepco, Rossmann czy Egurolla Fitness Club.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • qwink 2017-07-24 00:24:58
    zwąłszcza na otwarciu jak robią promocje.
  • konus 2017-07-23 11:49:36
    No to prawda. tam zawsze masa ludzi uderza. Ciekaw jestem czemu. Takie maja ceny dobre, czy promki jakieś? Ja sie nie orientuję, bo elektroniki po prostu nie kupuję
  • qrel 2017-07-20 22:41:42
    Media Expert to dobry ruch z ich strony bo oni zawsze nakręcają sprzedaż.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA