PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Północna liczy miliony

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 wrz 2018 13:24

Galeria Północna liczy miliony Fot. mat. pras.

Galeria Północna podsumowuje pierwszy rok działalności. W 2018 roku  Galerię odwiedzało  średnio około 700 tys. klientów miesięcznie. Odwiedzalność Galerii Północnej sukcesywnie rośnie i te przyrosty są wyższe niż indeksy rynkowe. Według szacunków do końca roku Galerię Północną odwiedzi około 12 milionów klientów.

REKLAMA

-  Dzisiaj obiekt z dumną podsumowuje pierwszy rok działalności. Okoliczni mieszkańcy od początku wspierali i z ciekawością obserwowali powstawanie Galerii Północnej, widząc u nas swoje miejsce na zakupy i przestrzeń do spędzania wolnego czasu, której na Białołęce bardzo brakowało. Dzięki ich zaufaniu milionowego klienta powitaliśmy zaledwie po czterech tygodniach działalności, zaś w pierwszych trzech miesiącach po otwarciu odwiedziło nas prawie 3,5 miliona gości – podsumowuje Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.W 2018 roku odwiedzało nas średnio około 700 tys. klientów miesięcznie. Obserwujemy okresowe fluktuacje liczby gości, ale generalnie odwiedzalność Galerii Północnej sukcesywnie rośnie i te przyrosty są wyższe niż indeksy rynkowe. Szacujemy, że do końca roku odwiedzi Galerię Północną około 12 milionów klientów -daje. 

Wynikom Galerii Północnej nie zagroziłyzmiany prawne związane z niehandlowymi niedzielami, które weszły w życie w marcu. Ograniczenie weekendowego handlu to utrudnienie dla wszystkich sklepów, dla nowej galerii handlowej w fazie rozwoju takie regulacje są dodatkowym, nieplanowanym wyzwaniem.  Obiekt od początku jest dostępny dla klientów przez siedem dni w tygodniu, umożliwia zarówno zrobienie zakupów, skorzystanie z oferty rozrywkowej kina, jak 
i aktywne spędzenia czasu w klubie fitness Calypso i Sali Zabaw Fikołki.

Jak przyznaje Agnieszka Nowak, pierwszy rok działalności to mieszanka sukcesówi wyzwań. Największym sukcesem jest oczywiście rosnąca popularność Galerii Północnej – obiekt powstał przede wszystkim z myślą o lokalnych klientach, ale z biegiem czasu odwiedza go coraz więcej gości mieszkających w innych dzielnicach niż Białołęka. Przyciąga ich między innymi kompleksowa oferta i dostępność unikalnych marek, ale przez ostatni rok Galeria Północna dała się też poznać jako wyjątkowe miejsce relaksu. Strategia zakładająca równowagę pomiędzy walorami handlowymi i rozrywkowymi towarzyszyła Galerii Północnej już na etapie planowania obiektu. Galeria Północna od początku starała się utrzymywać kontakt z klientami, rozpoznać ich potrzeby i wpisać je w swoje działania promocyjne. 

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.