PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galeria Północna na fali dwucyfrowych wzrostów

Galeria Północna na fali dwucyfrowych wzrostów
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 maj 2019 14:09

Ostatnie miesiące były bardzo udane dla warszawskiej Galerii Północnej. Nowe inwestycje, kolejni najemcy oraz szeroka oferta rozrywkowa sprawiły, że liczba odwiedzających centrum handlowe znacznie wzrosła. W ciągu ostatnich czterech miesięcy galerię odwiedziły prawie 3 miliony osób. W porównaniu do ubiegłego roku znacznie wzrosły także obroty – aż o 32 proc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 maj 2019 14:09

Po upływie prawie dwóch lat od otwarcia Galerii Północnej nadal przybywa odwiedzających. Znacząco rośnie też udział lojalnych klientów, czyli takich, dla których Galeria Północna jest najczęściej odwiedzanym centrum handlowym. Stanowią oni 64% wszystkich osób odwiedzających galerię – jest to aż 27% więcej w stosunku do roku poprzedniego. Na wzrost współczynnika odwiedzalności niewątpliwie wpływa fakt, że Galeria Północna wciąż przyciąga nowych najemców i wzbogaca ofertę o popularne marki. Na początku marca 2019 r. do najemców centrum dołączyła debiutująca na warszawskim rynku Tescoma oraz brytyjska sieć Dealz, otwierając swój pierwszy salon w północnej części miasta. Ponadto od początku 2019 r. Galerię Północną wybrało aż 12 znanych marek sieciowych, wśród których znalazły się m.in. takie sklepy, jak: Mango, IQOS, NeoNail. Nowe lokale zajmują łącznie powierzchnię 2 064 mkw. GLA. Dodatkowo jeden z dotychczasowych najemców – Superpharm, zwiększył swoją powierzchnię. Galeria Północna prowadzi aktualnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, których łączna powierzchnia najmu wyniesie ponad 2 500 mkw. Są wśród nich topowe marki odzieżowe, obuwnicze, lokale usługowe oraz znana sieć z ofertą rozrywkową dla dzieci i dorosłych.

W ciągu czterech miesięcy 2019 r. Galeria Północna zanotowała też 32% wzrost obrotów w porównaniu do tego samego czasu w roku ubiegłym. Dwucyfrowy wynik to spore osiągnięcie, biorąc pod uwagę znaczący wzrost liczby niehandlowych niedziel.

- Galeria Północna to nowoczesny kompleks handlowy wraz z komfortowymi przestrzeniami rekreacyjnymi, którego oferta odpowiada na różnorodne potrzeby naszych klientów. Cieszymy się z konsekwentnego poszerzania oferty galerii – wszechstronny i atrakcyjny tenant mix z dużym naciskiem na segment mody i różnego rodzaju usługi jest jednym z gwarantów popularności naszego obiektu oraz wysokiej odwiedzalności – powiedział Roman Bugajczyk, członek zarządu Centrum Światowida, właściciela i zarządcy Galerii Północnej. Nic więc dziwnego, że przyjęta strategia leasingowa, jak również zrealizowane działania inwestycyjne, m.in. pierwsza na świecie tężnia w ogrodzie na dachu, przynoszą naszej galerii tak wymierne korzyści i mają bezpośredni wpływ na jej wysokie obroty – dodał Roman Bugajczyk.

Galeria Północna stawia również na nowe inwestycje, mające dodatkowo pozytywne przełożenie na wyniki. W ubiegłym miesiącu galeria otworzyła tężnię w ogrodzie na dachu, a w najbliższych planach ma już kolejne inwestycje, obejmujące m.in. zewnętrzny plac zabaw oraz budowę parkingu.

 


 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.145.45.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.