PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Pomorska po rozbudowie chętniej odwiedzana przez klientów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 paź 2015 07:50

Galeria Pomorska po rozbudowie chętniej odwiedzana przez klientów Galeria Pomorska

W ciągu 6 tygodni, które minęły od otwarcia nowej części Galerii Pomorskiej, odwiedzalność bydgoskiego centrum handlowego wzrosła o 40 proc. Nieustannie rozwija się także oferta Galerii, do której wciąż dołączają nowe marki.

REKLAMA

Rozbudowana Galeria Pomorska została otwarta dla klientów 10 września br. Atrakcje, które zostały zorganizowane z tej okazji przyciągnęły ponad 56 000 osób. Zainteresowanie Galerią wśród mieszkańców Bydgoszczy nie słabło także po zakończeniu świętowania – średnia liczba odwiedzin centrum rośnie z każdym dniem.

- Na sukces Galerii Pomorskiej po rozbudowie składają się dwa efekty – nowości i powrotu. Pierwszy wynika z ciekawości – klienci chcą na własne oczy przekonać się jak wygląda nowa odsłona naszego centrum i co ma im do zaoferowania. Drugi to dowód lojalności – Galeria Pomorska jest jednym z najdłużej działających centrów handlowych w mieście, które zawsze cieszyło są dużą popularnością i przychylnością bydgoszczan. Czas rozbudowy, siłą rzeczy związany z utrudnieniami i niedogodnościami, zakończył się. Nasi klienci cieszą się zakupami w nowej, lecz jednocześnie dobrze im znanej Galerii Pomorskiej. My cieszymy się widząc ich satysfakcję – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii.

Zmiany w ofercie Galerii wciąć trwają. W ciągu najbliższych tygodni lista najemców obiektu powiększy się o markę Filippo oferującą gamę butów damskich, męskich i dziecięcych pochodzących od różnych producentów. Filippo zajmie lokal o powierzchni 90 mkw. znajdujący się w nowej części centrum.

Do grona najemców modowych Galerii dołączy także Vito Vergelis – polska marka odzieżowa, której tradycja sięga 1955 roku. Wówczas, na wrocławskim rynku, swoją działalność rozpoczęły Zakłady Przemysły Odzieżowego Moda produkujące odzież damską, męską i dziecięcą. Od 2011 roku marka Vito Vergelis kontynuuje tradycję.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA