PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Sfera na wysokich obrotach

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2018 12:41

Galeria Sfera na wysokich obrotach Galeria Sfera

Od liczby odwiedzin, przez koszyk zakupowy, po obroty – w 2017 roku bielska Galeria Handlowa Sfera na każdym polu odnotowała rekordowe wzrosty, w wielu przypadkach osiągając najwyższe wskaźniki w historii centrum. Roczny footfall na poziomie 13 mln osób, ponad 13-procentowy wzrost sprzedaży i 12-procentowy wzrost średniej wartości zakupów zrealizowanych przez jednego klienta, to dane z ostatnich 12 miesięcy, które w zestawieniu z rokiem 2016 gwarantują miejsce centrum w gronie wiodących obiektów handlowych Polski.

REKLAMA

Rok 2017 był pod każdym względem rekordowy dla Galerii Sfera zlokalizowanej w sercu stolicy Podbeskidzia. Na szczególną uwagę zasługuje jednak grudzień z 16-procentowym wzrostem sprzedaży (vs grudzień 2016), który okazał się być najlepszym miesiącem od początku istnienia obiektu. Również w grudniu odnotowany został rekord dziennej frekwencji – tuż po świętach bielskie centrum odwiedziło 62 000 klientów. Grudniowemu szczytowi ustąpił jedynie Black Friday, który do Galerii Sfera przyciągnął 61 tys. osób.

- Galeria Sfera, zajmuje kluczowe miejsce w naszym portfolio, dlatego szczególną uwagę przykładamy do wyników osiąganych przez ten obiekt – Karel Zeman, dyrektor CBRE Global Investors Polska. W przypadku centrum, które od lat notuje bardzo dobre wskaźniki odwiedzalności i sprzedaży, wypracowanie nawet niewielkiej zwyżki można by poczytywać za sukces, tymczasem ubiegłoroczne dane wskazują, że wzrosty były znaczne i to jest powód do szczególnego zadowolenia. Wielofunkcyjność i zakres oferty, centralna lokalizacja i zaufanie klientów zdobywane w dużej mierze poprzez trafione działania marketingowe, to tylko niektóre z czynników decydujących o miejscu i roli Galerii na lokalnym rynku. Nie bez znaczenia pozostają także relacje z naszymi partnerami biznesowymi – najemcami. Ich sugestie i opinie mają dla nas szczególne znaczenie – dodaje Zeman.

Na uwagę zasługują również dane płynące z działu najmu. W ubiegłym roku w Galerii Sfera podpisane zostały 22 nowe umowy obejmujące w sumie powierzchnię blisko 3 500 mkw. W ciągu ostatnich 12 miesięcy bielska Galeria wzbogaciła się o takie marki, jak: Briju, J. Fryderyk, Etam, Verona, Vanilla Body Shop i Boutique Miniu. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, w tym segmencie zadebiutowały: spaghetteria Makarun, amerykańska Billy’s i Lodziarnia Grycan. 20 kolejnych sklepów zajmujących w sumie ponad 5 600 mkw. zdecydowało się natomiast na kontynuację współpracy, pozostając w szerokim, 250-markowym portofolio Galerii.

Podobał się artykuł? Podziel się!
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.