PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Solna zadowolona z wyników

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2015 08:01

Galeria Solna zadowolona z wyników

Rok 2014 okazał się dla przedstawicieli Galerii Solnej w Inowrocławiu sukcesem: 3,8 mln odwiedzających, wzrost poziomu komercjalizacji do 99 proc., wzrost obrotów najemców o 10 proc. a średniego koszyka o 2,5 proc. oraz obniżenie kosztów operacyjnych.

REKLAMA

- Jesteśmy niezwykle dumni z wyników, jakie osiąga Galeria Solna, a które w sposób przejrzysty pokazują, że stała się ona najchętniej odwiedzanym przez Inowrocławian miejscem nie tylko zakupów, ale i spotkań - mówi Monika Swynar, Asset Manager Galerii Solnej z ramienia właścicieli - Libry Project i Acteeum Central Europe

- Wysoka popularność Galerii znajduje swoje odzwierciedlenie zarówno w obrotach najemców, niewielkiej liczbie przeprowadzonych rekomercjalizacji, a także liście zainteresowanych dołączeniem do projektu znanych najemców sieciowych - dodaje.

Galeria Solna została otwarta8 maja 2013 roku Sukces pierwszego pełnego roku operacyjnego 2014 Galerii to kolejne długoterminowe umowy najmu zawarte na ostatnie dostępne powierzchnie w centrum zwiększając procent komercjalizacji do 99 proc. Wśród najemców, którzy dołączyli do projektu w 2014 roku znaleźli się Pepco, Kubenz, Clavier, Yves Rocher, Apteka Benefactor, Itaka oraz restauracja Kogel-Mogel.

W całym roku zorganizowano ponad 35 eventów, 13 kampanii outdoorowych i ponad 200 sponsorowanych konsultacji ze stylistką. Największym zainteresowaniem wśród mieszkańców miasta i regionu cieszyły się „Noce Zakupów". Podczas Wiosennej Nocy Zakupów Galerię odwiedziło prawie 70% więcej klientów niż w przeciętny piątek. Edycja październikowa wydarzenia przyniosła wzrost footfallu o 50% w stosunku do przeciętnej soboty. Blisko 80% najemców bierze aktywny udział w kolejnych Nocach Zakupów oferując w tym czasie specjalne rabaty. Wsród mieszkańców regionu ugruntowaną pozycję zyskują także inne wydarzenia cykliczne organizowane przez Galerię, w tym wydarzenia organizowane we współpracy z miastem.

Galeria Solna jest odznaczona certyfikacją BREEAM. Druga połowa 2014 roku przyniosła obniżenie kosztów zużycia energii elektrycznej części wspólnych Galerii o 22%, blisko o połowę mniejsze zużycie wody oraz 14% spadek zużycia energii cieplnej w porównaniu do 2013 roku.

- W 2015 roku oczekujemy uzyskania i utrzymania 100% poziomu komercjalizacji Galerii Solnej - dodaje Monika Swynar - Skupimy się także na dalszej pracy zwiazanej z optymalizacją działalności operacyjnej obiektu z jednej strony oraz zacieśnieniem współpracy z miastem i lokalną społecznością z drugiej strony pragnąc zapewnić naszym klientom, nie tylko bogatą ofertę handlowo-usługową, ale także poczucie współtworzenia z nami tętniącego życiem miejsca spotkań, jakim jest Galeria - dodaje.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA