PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Solna zadowolona z wyników

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2015 08:01

Galeria Solna zadowolona z wyników

Rok 2014 okazał się dla przedstawicieli Galerii Solnej w Inowrocławiu sukcesem: 3,8 mln odwiedzających, wzrost poziomu komercjalizacji do 99 proc., wzrost obrotów najemców o 10 proc. a średniego koszyka o 2,5 proc. oraz obniżenie kosztów operacyjnych.

REKLAMA

- Jesteśmy niezwykle dumni z wyników, jakie osiąga Galeria Solna, a które w sposób przejrzysty pokazują, że stała się ona najchętniej odwiedzanym przez Inowrocławian miejscem nie tylko zakupów, ale i spotkań - mówi Monika Swynar, Asset Manager Galerii Solnej z ramienia właścicieli - Libry Project i Acteeum Central Europe

- Wysoka popularność Galerii znajduje swoje odzwierciedlenie zarówno w obrotach najemców, niewielkiej liczbie przeprowadzonych rekomercjalizacji, a także liście zainteresowanych dołączeniem do projektu znanych najemców sieciowych - dodaje.

Galeria Solna została otwarta8 maja 2013 roku Sukces pierwszego pełnego roku operacyjnego 2014 Galerii to kolejne długoterminowe umowy najmu zawarte na ostatnie dostępne powierzchnie w centrum zwiększając procent komercjalizacji do 99 proc. Wśród najemców, którzy dołączyli do projektu w 2014 roku znaleźli się Pepco, Kubenz, Clavier, Yves Rocher, Apteka Benefactor, Itaka oraz restauracja Kogel-Mogel.

W całym roku zorganizowano ponad 35 eventów, 13 kampanii outdoorowych i ponad 200 sponsorowanych konsultacji ze stylistką. Największym zainteresowaniem wśród mieszkańców miasta i regionu cieszyły się „Noce Zakupów". Podczas Wiosennej Nocy Zakupów Galerię odwiedziło prawie 70% więcej klientów niż w przeciętny piątek. Edycja październikowa wydarzenia przyniosła wzrost footfallu o 50% w stosunku do przeciętnej soboty. Blisko 80% najemców bierze aktywny udział w kolejnych Nocach Zakupów oferując w tym czasie specjalne rabaty. Wsród mieszkańców regionu ugruntowaną pozycję zyskują także inne wydarzenia cykliczne organizowane przez Galerię, w tym wydarzenia organizowane we współpracy z miastem.

Galeria Solna jest odznaczona certyfikacją BREEAM. Druga połowa 2014 roku przyniosła obniżenie kosztów zużycia energii elektrycznej części wspólnych Galerii o 22%, blisko o połowę mniejsze zużycie wody oraz 14% spadek zużycia energii cieplnej w porównaniu do 2013 roku.

- W 2015 roku oczekujemy uzyskania i utrzymania 100% poziomu komercjalizacji Galerii Solnej - dodaje Monika Swynar - Skupimy się także na dalszej pracy zwiazanej z optymalizacją działalności operacyjnej obiektu z jednej strony oraz zacieśnieniem współpracy z miastem i lokalną społecznością z drugiej strony pragnąc zapewnić naszym klientom, nie tylko bogatą ofertę handlowo-usługową, ale także poczucie współtworzenia z nami tętniącego życiem miejsca spotkań, jakim jest Galeria - dodaje.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA