PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Świdnicka: przyszedł czas na podsumowanie

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 lip 2016 09:12

Galeria Świdnicka: przyszedł czas na podsumowanie Galeria Świdnicka

Wzmocnienie portfolio Galerii Świdnickiej w segmencie modowym i gastronomicznym, a także sukcesywny wzrost odwiedzalności to mocne strony obiektu, który podsumowuje pierwsze półrocze 2016 roku. Poziom komercjalizacji osiągnął już prawie 100 proc.

REKLAMA

Wiosną br. do Galerii Świdnickiej dołączyli nowi najemcy, poszerzając ofertę modową centrum. Wśród nich znalazł się polski brand Pako Lorente, oferujący odzież dla mężczyzn. Salon tej sieci zajął w galerii powierzchnię 100 mkw. Ofertę dla pań uzupełniła z kolei, na powierzchni ok. 28 mkw., popularna marka Gatta.

Istotne wzmocnienie portfolio Galerii Świdnickiej nastąpiło w segmencie gastronomicznym. Strefa food court wzbogaciła się w marcu o dwa unikatowe koncepty – PizzaGo i Papa’s Multifood, których łączna powierzchnia wynosi ok. 200 mkw. Po wprowadzonych zmianach w tenant mix komercjalizacja świdnickiej galerii osiągnęła poziom prawie 100 proc.

Kolejną odpowiedzią zarówno na zapotrzebowanie klientów, jak i obecne trendy, był dobór tzw. wysp handlowych, wśród których znalazły się punkty ze zdrową żywnością, markowymi perfumami czy ofertą telefonii komórkowej Virgin. Dodatkowo, dla zapewnienia rozrywki najmłodszym klientom, na terenie galerii swoje miejsce znalazły nowe zabawki, elektryczna kolejka czy fotobudka.

Rok 2015 Galeria Świdnicka zakończyła z 10-proc. wzrostem odwiedzalności. Tendencję zwyżkową potwierdza również pierwsze półrocze bieżącego roku.

Galeria Świdnicka, należąca do Rank Progress, powstała w 2012 roku w miejscu dawnych zakładów przemysłowych. Na ponad 24 tys. mkw. mieści się ponad 50 lokali handlowych, w których znajdują się sklepy marek modowych, wyposażenia wnętrz, RTV AGD, kosmetycznych oraz punkty usługowe. Asortyment handlowo-usługowy uzupełnia oferta rozrywkowo-rekreacyjna, tworzona m.in. przez nowoczesny 4-salowy multipleks kinowy, klub Fitness World, sala zabaw dla dzieci Jupi Park oraz strefa food court, złożona z takich kawiarni i restauracji jak Broaster Chicken, Choice, Efez, PizzaGO i Papa’s Multifood.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA