PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Świdnicka: przyszedł czas na podsumowanie

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 lip 2016 09:12

Galeria Świdnicka: przyszedł czas na podsumowanie Galeria Świdnicka

Wzmocnienie portfolio Galerii Świdnickiej w segmencie modowym i gastronomicznym, a także sukcesywny wzrost odwiedzalności to mocne strony obiektu, który podsumowuje pierwsze półrocze 2016 roku. Poziom komercjalizacji osiągnął już prawie 100 proc.

REKLAMA

Wiosną br. do Galerii Świdnickiej dołączyli nowi najemcy, poszerzając ofertę modową centrum. Wśród nich znalazł się polski brand Pako Lorente, oferujący odzież dla mężczyzn. Salon tej sieci zajął w galerii powierzchnię 100 mkw. Ofertę dla pań uzupełniła z kolei, na powierzchni ok. 28 mkw., popularna marka Gatta.

Istotne wzmocnienie portfolio Galerii Świdnickiej nastąpiło w segmencie gastronomicznym. Strefa food court wzbogaciła się w marcu o dwa unikatowe koncepty – PizzaGo i Papa’s Multifood, których łączna powierzchnia wynosi ok. 200 mkw. Po wprowadzonych zmianach w tenant mix komercjalizacja świdnickiej galerii osiągnęła poziom prawie 100 proc.

Kolejną odpowiedzią zarówno na zapotrzebowanie klientów, jak i obecne trendy, był dobór tzw. wysp handlowych, wśród których znalazły się punkty ze zdrową żywnością, markowymi perfumami czy ofertą telefonii komórkowej Virgin. Dodatkowo, dla zapewnienia rozrywki najmłodszym klientom, na terenie galerii swoje miejsce znalazły nowe zabawki, elektryczna kolejka czy fotobudka.

Rok 2015 Galeria Świdnicka zakończyła z 10-proc. wzrostem odwiedzalności. Tendencję zwyżkową potwierdza również pierwsze półrocze bieżącego roku.

Galeria Świdnicka, należąca do Rank Progress, powstała w 2012 roku w miejscu dawnych zakładów przemysłowych. Na ponad 24 tys. mkw. mieści się ponad 50 lokali handlowych, w których znajdują się sklepy marek modowych, wyposażenia wnętrz, RTV AGD, kosmetycznych oraz punkty usługowe. Asortyment handlowo-usługowy uzupełnia oferta rozrywkowo-rekreacyjna, tworzona m.in. przez nowoczesny 4-salowy multipleks kinowy, klub Fitness World, sala zabaw dla dzieci Jupi Park oraz strefa food court, złożona z takich kawiarni i restauracji jak Broaster Chicken, Choice, Efez, PizzaGO i Papa’s Multifood.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.