PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Tarnovia bije własne rekordy

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 20 lut 2018 11:37

Galeria Tarnovia bije własne rekordy  Galeria Tarnovia

Galeria Tarnovia zakończyła rok 2017 rekordowym 20-procentowym wzrostem obrotów i 15-procentowym wzrostem odwiedzalności względem wcześniejszych 12 miesięcy. Są to najlepsze wyniki osiągnięte przez centrum od momentu otwarcia obiektu w 2009 roku. Za sukcesem galerii stoją inwestycje w ofertę rozrywkową i gastronomiczną, które pozwoliły jej uzyskać miano pierwszego centrum handlowo-rozrywkowego w rejonie Tarnowa.

REKLAMA

Pod koniec 2016 roku grono najemców Galerii Tarnovia powiększyło się o pierwsze kino wielosalowe w regionie. Multipleks CINEMA3D powstał na pierwszym piętrze Galerii nadając tej części obiektu zupełnie nowy charakter i przeznaczenie. W ślad za filmowym debiutem w pierwszej połowie ub. r. oferta pierwszego piętra wzmocniona została także nowym food courtem, w którym stworzono miejsce dla trzech restauracji. Dzięki bliskiemu sąsiedztwu kina, nowoczesnej części gastronomicznej i sali zabaw dla dzieci, wyższy poziom Galerii Tarnovia stał się prawdziwą strefą rozrywki chętnie odwiedzaną przez mieszkańców miasta.

Inwestycje poczynione w rozwój oferty lifestyle’owej obiektu przyniosły zatem zamierzony efekt, którego miarodajnymi wskaźnikami są wypracowane w ubiegłym roku wzrosty. Najwyższa w historii obiektu roczna, 20-procentowa zwyżka sprzedaży i 15-procentowy przyrost footfallu, (vs 2016) zostały poprzedzone systematycznymi wzrostami miesięcznymi, które utrzymywały się od momentu otwarcia kina. Na pozytywne wyniki Galerii Tarnovia wpływ miała także częściowa rekomercjalizacja parteru centrum, gdzie zadebiutowały sieci Hebe, Trygon Sport i Top Secret. Całkowita powierzchnia nowych i przedłużonych umów najmu, wśród których znalazły się między innymi marki H&M, Bytom, Ryłko i CCC, wyniosła w ubiegłym roku ponad 3,6 tys. mkw. Wiele ze sklepów obecnych w Galerii Tarnovia wciąż pozostaje jedynymi w mieście.

Współpraca z nowymi i dotychczasowymi najemcami w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy była dla dyrekcji galerii całkowitym priorytetem. To z myślą o nich stworzony został program lojalnościowy, w ramach którego najemcy nagradzani byli za współpracę i zaangażowanie w życie centrum. Mieli oni także możliwość uczestniczenia w szkoleniach tematycznych podnoszących kwalifikacje personelu.

Pozytywny trend zarówno w wynikach, jak i kształtowaniu oferty Galerii Tarnovia, będzie kontynuowany także w bieżącym roku. Już niebawem portfolio obiektu wzmocni salon jubilerski Briju, który zajmie powierzchnię blisko 115 m kw. dołączając do grona najemców parteru galerii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.