PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Wisła bije własne rekordy

  • Autor: PropertyNews
  • 25 paź 2017 10:26

Galeria Wisła bije własne rekordy Galeria Wisła, fot. mat. prasowe

Płocka Galeria Wisła notuje w tym roku bardzo dobre wyniki. Galeria jest obecna na rynku już od dziewięciu lat.

REKLAMA

- We wrześniu zarządzana przez Cream Galeria Wisła zanotowała rekordowe obroty. W porównaniu do roku ubiegłego obroty osiągnięte przez najemców wzrosły o ponad 16 proc – informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream – Obserwujemy pozytywny trend przez cały 2017 rok, a wynik wrześniowy jest rekordowy od początku funkcjonowania Galerii Wisła. Chciałbym zwrócić uwagę, że projekt już 2 lata temu osiągnął obroty lepsze nawet od wyników osiąganych przez Galerię w czasie, gdy była jedynym nowoczesnym obiektem handlowym w Płocku- dodaje.

Na wrześniowy sukces z pewnością wpłynęły udane akcje marketingowe, jak również ambitny program inwestycyjny - zarówno w tenant mix jak i w powierzchnie wspólne, które w wymierny sposób przełożyły się na wyniki. Szereg nowatorskich akcji wpływa na kreowanie popytu ale też podtrzymuje wizerunek Galerii Wisła jako miejsca pełnego mody, w którym można liczyć na solidną porcję rozrywki.

- Nowatorskie i częste akcje potwierdzają silną pozycję Galerii Wisła na płockim rynku, szczególnie teraz – w obliczu trwających prac modernizacyjnych – dodaje Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu Cream.

Od kilku miesięcy w Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Zwyczaje zakupowe klientów stale ewoluują, a tym samym zmieniają się ich oczekiwania w stosunku do miejsc, w których spędzają czas i robią zakupy. Wszystkie działania planowo zakończą się w przyszłym roku, dzięki czemu na 10. urodziny obiekt powita klientów w zupełnie nowej odsłonie.

- Ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła zostanie przebudowane w najbliższych 10-12 miesiącach, co jest związane z wprowadzeniem nowych marek z sektora fashion o powierzchni przekraczającej 2 tys. mkw. – dodaje Grzegorz Mroczek – Rewitalizacja obiektu zaczęła się od przebudowy strefy food court, która została przeniesiona z drugiego poziomu na pierwsze piętro. Otwarcie nowej przestrzeni restauracyjnej z panoramicznym widokiem na miasto jest kwestią najbliższych tygodni. Dodatkowo nasz plan inwestycyjny objął zmianę operatora bowlingu i otwarcie zupełnie nowej restauracji z obsługą kelnerską o powierzchni 300 mkw., których otwarcia przewidujemy jeszcze na ten rok. Budżet na zrealizowanie starannie zaplanowanych inwestycji, nad którymi pracowaliśmy przez dwa ostatnie lata, przekroczy 20 milionów złotych i bez wątpienia będzie miał ogromny pozytywny wpływ na funkcjonowanie projektu, który już mocno rośnie w statystykach zarówno odwiedzalności jak i obrotów osiąganych przez najemców.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.