PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Wisła stawia na oryginalne eventy

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 mar 2017 13:10

Galeria Wisła stawia na oryginalne eventy fot. Galeria Wisła

Płocka Galeria Wisła ma sposób na przyciągniecie zainteresowania szerokiego grona klientów. Oprócz oferty handlowej w obiekcie stale odbywają się oryginalne wydarzenia. W piątek, 24 marca, Galeria Wisła wypełni się gwiazdami znanymi z YouTube-a.

REKLAMA

Na interaktywnym stoisku zlokalizowanym na parterze, pod Wieżą Zegarową będzie można spotkać youtuberów wspomagających kampanię, uzyskać dużo informacji w postaci filmów, ulotek, spotów. Akcja w Galerii Wisła jest częścią kolejnego etapu kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” pod hasłem: „HCV i youtuberzy – Cała Polska goni rekiny” realizowanej przez  Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH w ramach Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV”.

- Ambasadorami kampanii zostali znani blogerzy i YouTuberzy. Ambasadorów dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie, co pozwala na dotarcie z informacjami do najszerszego grona odbiorców. Do komunikacji wykorzystane są również ich konta na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Snapchacie, za których pośrednictwem przekazywane są informacje dotyczące wirusa - czym jest, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.

Ekipa kanału „Ponki w składzie Grzegorz Barański (Dakann), Vin Milton, Artur Filipowicz pod pseudonimem Topowa Dycha oraz Paweł Smektalski znany jako TheUnboxall, będą interaktywnie edukować o HCV. Na specjalnym stanowisku będą przeprowadzane konkursy z nagrodami, animacje, gry i zabawy dla całej rodziny. Akcja odbywać się będzie w godzinach 16:00 – 20:00.

Galeria Wisła poza typowymi dla takiego miejsca działaniami promocyjno-handlowymi często prowadzi akcje mające aspekt edukacyjno-społeczny. Stawia sobie za cel ścisłe współdziałanie ze społecznością lokalną oraz poruszanie tematów i zagadnień ważnych dla mieszkańców Płocka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA