PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Wisła utrzymuje odwiedzalność

  • Autor: Propertynews.pl
  • 25 sty 2013 14:48

Galeria Wisła w 2012 roku zanotowała tak samo wysokie wyniki odwiedzalności i obrotów, co w 2011 roku. Różnica w footfallu wyniosła 1 proc., a w obrotach 0,3 proc.

REKLAMA

- Galeria Wisła jest w dalszym ciągu najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym w Płocku. Udaje nam się zachować pozycję lokalnego lidera, ale ciągle monitorujemy poczynania i wyniki konkurencji. Nie zasypujemy gruszek w popiele i konsekwentnie zwiększamy atrakcyjność centrum - tak dla klientów, jak i dla najemców - mówi Łukasz Tomczak, marketing & PR manager.

Oprócz Galerii Wisła w Płocku działają dwa inne, duże centra handlowe.

- Obecnie Galeria Wisła postrzegana jest jako obiekt modowy i wyznaczający trendy, co jest skutkiem bardzo intensywnych działań marketingowych, takich jak trendsetterskie katalogi („Trendy by Wisła" nagrodzony Złotymi Szpaltami), intensywność na blogosferze, czy w mediach społecznościowych - tłumaczy Tomczak.

Przedstawiciele obiektu planują także nowe działania na rok 2013.

- Mimo, że jesteśmy najdłużej działającym nowoczesnym centrum handlowym na rynku płockim, chcemy jeszcze wyżej podnieść poprzeczkę i nie tylko utrzymać obecne wyniki, ale jeszcze je zwiększyć. Dzięki efektywności działań Galeria Wisła osiąga wyniki na poziomie sprzed otwarcia konkurencyjnych obiektów, zatem operacyjnie - funkcjonuje tak, jakby nie zwiększyła się konkurencja na lokalnym rynku - kończy Tomczak.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA