PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galerie chłoną trendy. Także w małych miastach

Galerie chłoną trendy. Także w małych miastach
fot. Gemini Park Tarnów
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 cze 2019 10:49

Działalność centrum handlowego w mniejszym mieście, nie wyklucza odważnego sięgania przez galerię po nowe trendy w kształtowaniu przestrzeni czy oferty. Te same, które adaptują dziś obiekty w największych miastach Polski.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 cze 2019 10:49

Chociaż największe zmiany zachodzą dziś w centrach handlowych w dużych miastach, galerie w mniejszych miejscowościach nie pozostają w tyle. Co więcej, równie chętnie sięgają one po nowe trendy np. w kształtowaniu przestrzeni handlowej, customer experiene czy rozwoju oferty. Powód?

- Klient jest coraz lepiej zorientowany na rynku. Podróżuje i poznaje. Robi zakupy w różnych miejscach, a tym samym chłonie nowości, jakie oferują centra handlowe. Oczekuje także, że tę nową jakość czy ofertę, którą zobaczył np. w Krakowie lub Warszawie znajdzie także w swoim sąsiedztwie, w galerii, w której robi zakupy na co dzień – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

To właśnie tarnowskie centrum handlowe jest jednym z przykładów jak pomimo swojej lokalizacji w niedużym, bo liczącym sobie niecałe 110 tys. mieszkańców mieście można tworzyć wielkomiejską, nowoczesną galerię, która odważnie sięga po nowości, jakie przynosi rynek retail.

- Uważnie śledzimy ewolucje rynku galerii w Polsce i Europie. Szukamy także w tych zmianach szans dla siebie, adaptując w Gemini Park te trendy, których oczekują od nas nasi klienci i które dopasowane są do naszego pozycjonowania, tenant-mix’u czy planu rozwoju obiektu. Pod tym względem działamy podobnie jak galerie w dużych miastach - dodaje.

„Trzecie miejsce” w Tarnowie

Najlepszym na to przykładem jest ostatnia inwestycja centrum handlowego. Na początku 2019 roku Gemini Park zakończył modernizację strefy food court, przekształcając przestrzeń, która dotąd bardziej kojarzyła się ze stołówką, w nowoczesne „trzecie miejsce”, które łączy w sobie funkcję strefy restauracyjnej i wypoczynku, a nawet co-workingu.

- To pierwsza tak znacząca inwestycja w przestrzeń wewnątrz obiektu i pierwszy projekt, w którym sięgnęliśmy po ideę „trzeciego miejsca” i nowe trendy w projektowaniu tego typu miejsc. Udało się nam skutecznie stworzyć w centrum neutralne miejsce, które z jednej strony obsługuje lokale gastronomiczne, z drugiej tworzy przestrzeń służącą do spotkań i integracji społeczności lokalnej – mówi Zbigniew Nowak.

Co konkretnie zmienił Gemini Park? Przede wszystkim w zmodernizowanej przestrzeni pojawiły się różne typy siedzisk, dające większą możliwość wyboru miejsca i zdecydowanie większy komfort. Specjalny podział przestrzeni zapewnił z kolei klientom więcej prywatności.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.