PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galerie handlowe czeka ewolucja, a nie rewolucja

Galerie handlowe czeka ewolucja, a nie rewolucja
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2019 10:06

W centrum handlowym przyszłości rozpędu nabiorą koncepty tymczasowe, takie jak pop-upy czy showroomy. Dynamiczna rotacja najemców pomoże zbudować więź z lokalną społecznością. Jednocześnie handel będzie inteligentny, nie tylko w kontekście cyfrowym. - Trudno jest zmieniać twardą tkankę budynku, dlatego ważna jest elastyczność i umiejętność adaptacji do zmieniających się trendów organizacji funkcji w obiektach handlowych – tłumaczy Aleksandra Zentile-Miller, architekt i prezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2019 10:06

Zdaniem Wojciecha Gepnera, Community Directora w EPP ludzie zawsze będą przychodzić do centrum handlowego, choćby po to, żeby się pokazać i pooglądać innych ludzi. Najlepszym dowodem na to są niedziele niehandlowe.

– Mimo zamkniętych sklepów klienci przychodzą. Po prostu centrum handlowe jest przyjazną przestrzenią publiczną – uważa Wojciech Gepner.

Galerie jako multifunkcyjne przestrzenie stają się miejscem spotkań. Wpisują się w filozofię trzeciego miejsca - poza pracą i domem są kolejną destynacją.

– Walczymy o klienta z kinami, basenami, łąką czy jeziorem. Ten trend raczej się nie zmieni – przyznaje Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Zdaniem dyrektora sukces osiągną tylko obiekty, które zbudują więź ze społecznością lokalną.

– Chodzi o budynki, które nawiązują do tradycji i dziedzictwa kulturowego, tworząc przestrzeń handlową. Doskonałym przykładem jest łódzka Manufaktura. Takie obiekty będą mieć łatwiejsze zadanie jeśli chodzi o przywiązanie emocjonalne klienta niż nowo powstające galerie. Doświadczamy tego w Posnanii, gdzie musimy budować relację z mieszkańcami od podstaw – opowiadał Marek Ćwiek podczas konferencji ReDI zorganizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych.

Dalej w artykule:

Borysław Niżnik, dyrektor M1 Kraków o tym, że technologia zmienia handel, ale centra handlowe w przyszłości czeka ewolucja, a nie rewolucja.

• Dlaczego budowanie wewnętrznej społeczności wśród najemców jest ważne?

Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii o tym, że pokazy mody w galerii handlowej to już przeszłość. Teraz organizuje się targi lub warsztaty, na których można porozmawiać z projektantami, albo kupić ciekawe rzeczy.

• O tym, że dynamicznie rozwijająca się technologia nie działa na szkodę tradycyjnego handlu, wręcz przeciwnie – usprawnia funkcjonowanie offline’u.

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.48.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.