PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galerie handlowe nabierają smaku

  • Autor: Propertynews.pl/Grażyna Kuryłło
  • 13 lip 2017 10:01

Galerie handlowe nabierają smaku Fot. Pixabay

E-commerce zmienia zwyczaje zakupowe klientów. Dlatego tradycyjne galerie handlowe w walce o wydłużenie czasu spędzanego w obiekcie, tzw. dwell time, rozwijają sektory restauracyjno-rozrywkowe. Stymuluje je do tego także inny trend – obiekty handlowe powstające w rewitalizowanych przestrzeniach, które oferują bardziej wysublimowane produkty i doznania zakupowe.

REKLAMA

Rynek powierzchni handlowych w Polsce dojrzewa prężnie i dynamicznie, goniąc globalne trendy. Na świecie powstają klastry restauracyjno-klubowe w dawnych kinach, jak Platea w Madrycie, czy na parkingach samochodowych, jak Dinerama Street Feast w Londynie. Z kolei w Hamburgu na terenach poprzemysłowych realizowany jest Hafen City, gdzie na 150 ha zaprojektowano apartamentowce, szkoły, biurowce wraz z zapleczem handlowym, wzbogacone o ofertę kulturalną.

 – W Polsce zrobiliśmy tak duży skok, że obiekty, które powstały 10 czy 20 lat temu, w obliczu rosnącej konkurencji , muszą znaleźć sposób, by konkurować z nowymi inwestycjami – wyjaśnia Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL.

W dalszej części artykułu:

• o trendach powiększania stref restauracyjno-rozrywkowych,

• nowoczesnym handlu w zrewitalizowanych obiektach,

• tzw. shopping experience jako szczególnie istotnym w dobie boomu sektora e-commerce.

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • dominika 2017-07-18 17:25:07
    galerie handlowe to już przeszłość, myślę że w końcu coraz większa wiedza klientów dotycząca do kogo trafiają zyski, to passe spotkać kogoś w galerii handlowej !!!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.