PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galerie i parki handlowe rosną jak na drożdżach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 sty 2018 10:28

Galerie i parki handlowe rosną jak na drożdżach Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska

Na mapie Polski są jeszcze mniejsze miasta, w których nie ma galerii handlowych z prawdziwego zdarzenia. Świadomość konsumencka wciąż rośnie, więc centra będą nadal powstawać. - Mamy trzy lokalizacje, którymi „wstrzeliliśmy się” w taką lukę. W Żorach pracujemy nad koncepcją oraz komercjalizacją Galerii Wiślanka. Drugim obiektem jest rozrastający się projekt Metropolitan Investment w Kwidzynie. Z kolei w Zawierciu szukamy odpowiedniego modelu, dostosowanego do potrzeb miasta – mówi Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska.

REKLAMA

Jaki aktualnie udział w rynku najmu powierzchni komercyjnych ma Mallson Polska? 

Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska: Mallson w swoim portfolio ma łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700 tys. mkw. Obecnie jest w trakcie komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Waszymi ważnymi klientami są m.in. firma Budrem, która buduje sieć parków Multibox oraz Real2B, realizująca Quick Parki. Ile parków pojawi się w najbliższym czasie?

W najbliższych dwóch, trzech latach powstanie ponad 10 Multiboksów - m.in. w Płońsku, Głogowie, Szamotułach, Trzciance. Inwestor planuje też rozbudowę już istniejących, m.in. w Dęblinie czy Nowym Tomyślu. Przeważnie wchodzą w rachubę mniejsze miasta, ale nie tylko, bo na przykład w Radomiu czy na warszawskim Wilanowie również pojawi się Multibox.

A jak wygląda sytuacja z Quick Parkami?

Najbliższe otwarcie – w drugiej połowie tego roku - planowane jest w Konstancinie–Jeziornej oraz w drugim kwartale 2019 r. - w Olkuszu. Większość powierzchni tych projektów jest już skomercjalizowana. Markę Quick Park tworzą zarówno parki retailowe jak i centra hybrydowe, które łączą zewnętrzną część z osobnymi wejściami do lokali z wewnętrznym, galeryjnym pasażem i wygodnym parkingiem. Tak zaprojektowane są obiekty – np. działający już w Mysłowicach oraz planowane w Olkuszu i Kępnie.

Zestaw najemców jest w miarę stały?

Najemcy lubią współpracować z deweloperami, których znają. Mają gwarancję dobrej lokalizacji i jakości centrum. Prowadzimy rozmowy zarówno ze znanymi sieciowymi markami, jak również lokalnymi konceptami handlowymi, którym pomagamy w rozwijaniu biznesu oraz często w budowaniu mniejszych sieci handlowych.

Wyjątkowym najemcą jest OH Kino?

Owszem. Sieć kin powstała z myślą o mieszkańcach miast, w których do tej pory brakowało tego typu rozrywki. Pojawia się zarówno w koncepcie hybrydowym (Mysłowice, Olkusz), jak i galeryjnym, typu Quick Park Oława. Zazwyczaj jest to pierwsza oferta wielosalowego kina w mieście. Zwiększa to znacznie atrakcyjność obiektu i jego odwiedzalność.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.