PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galerie i parki handlowe rosną jak na drożdżach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 sty 2018 10:28

Galerie i parki handlowe rosną jak na drożdżach Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska

Na mapie Polski są jeszcze mniejsze miasta, w których nie ma galerii handlowych z prawdziwego zdarzenia. Świadomość konsumencka wciąż rośnie, więc centra będą nadal powstawać. - Mamy trzy lokalizacje, którymi „wstrzeliliśmy się” w taką lukę. W Żorach pracujemy nad koncepcją oraz komercjalizacją Galerii Wiślanka. Drugim obiektem jest rozrastający się projekt Metropolitan Investment w Kwidzynie. Z kolei w Zawierciu szukamy odpowiedniego modelu, dostosowanego do potrzeb miasta – mówi Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska.

REKLAMA

Jaki aktualnie udział w rynku najmu powierzchni komercyjnych ma Mallson Polska? 

Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska: Mallson w swoim portfolio ma łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700 tys. mkw. Obecnie jest w trakcie komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Waszymi ważnymi klientami są m.in. firma Budrem, która buduje sieć parków Multibox oraz Real2B, realizująca Quick Parki. Ile parków pojawi się w najbliższym czasie?

W najbliższych dwóch, trzech latach powstanie ponad 10 Multiboksów - m.in. w Płońsku, Głogowie, Szamotułach, Trzciance. Inwestor planuje też rozbudowę już istniejących, m.in. w Dęblinie czy Nowym Tomyślu. Przeważnie wchodzą w rachubę mniejsze miasta, ale nie tylko, bo na przykład w Radomiu czy na warszawskim Wilanowie również pojawi się Multibox.

A jak wygląda sytuacja z Quick Parkami?

Najbliższe otwarcie – w drugiej połowie tego roku - planowane jest w Konstancinie–Jeziornej oraz w drugim kwartale 2019 r. - w Olkuszu. Większość powierzchni tych projektów jest już skomercjalizowana. Markę Quick Park tworzą zarówno parki retailowe jak i centra hybrydowe, które łączą zewnętrzną część z osobnymi wejściami do lokali z wewnętrznym, galeryjnym pasażem i wygodnym parkingiem. Tak zaprojektowane są obiekty – np. działający już w Mysłowicach oraz planowane w Olkuszu i Kępnie.

Zestaw najemców jest w miarę stały?

Najemcy lubią współpracować z deweloperami, których znają. Mają gwarancję dobrej lokalizacji i jakości centrum. Prowadzimy rozmowy zarówno ze znanymi sieciowymi markami, jak również lokalnymi konceptami handlowymi, którym pomagamy w rozwijaniu biznesu oraz często w budowaniu mniejszych sieci handlowych.

Wyjątkowym najemcą jest OH Kino?

Owszem. Sieć kin powstała z myślą o mieszkańcach miast, w których do tej pory brakowało tego typu rozrywki. Pojawia się zarówno w koncepcie hybrydowym (Mysłowice, Olkusz), jak i galeryjnym, typu Quick Park Oława. Zazwyczaj jest to pierwsza oferta wielosalowego kina w mieście. Zwiększa to znacznie atrakcyjność obiektu i jego odwiedzalność.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA