PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galerię Katowicką odwiedziło ponad 11 mln klientów

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 wrz 2014 16:15

Galerię Katowicką odwiedziło ponad 11 mln klientów

Galeria Katowicka podsumowuje pierwszy rok działalności. Próg 1 mln odwiedzających miesięcznie przekroczyła dwa miesiące przed swoimi pierwszymi urodzinami.

REKLAMA

W okresie niespełna roku działalności poziom komercjalizacji Galerii Katowickiej wzrósł z 92 do 95 proc. Według prognoz zarządu, do końca pierwszego kwartału 2015 wartość ta będzie jeszcze większa. Przebudowa miasta, utrudnienia w ruchu pieszym i samochodowym, wreszcie okres wakacyjny i odpływ ludzi nie wpłynęły znacząco na wyniki inwestycji zlokalizowanej w samym centrum 2 milionowej aglomeracji. Od momentu otwarcia Galerię odwiedziło ponad 11 mln klientów.

Funkcjonowanie Galerii Katowickiej w centrum Katowic spowodowało również ożywienie ruchu pieszych w tej części miasta. Z badań przeprowadzonych przez galerię wynika, że w jeden dzień - 12 września br. w pobliżu galerii przemieściło się ponad 75 tys. osób. To o około 33 proc. więcej względem kwietnia 2013 r., kiedy takie badanie wykonano po raz pierwszy. Liczenie użytkowników centrum Katowic prowadzono w godzinach 7-18,
w kilku punktach miasta, m.in. na ulicach Mickiewicza, Słowackiego, 3 Maja, Młyńskiej, Stawowej oraz placach Szewczyka i Andrzeja.

Na najbliższe miesiące zapowiadane jest także pojawienie się nowych marek z wielkopowierzchniowymi sklepami. W Galerii Katowickiej sprawdza się też inna inicjatywa - idea pop-up store, popularna szczególnie na Wyspach Brytyjskich polegająca na udostępnieniu przestrzeni młodym twórczym i innowacyjnym projektantom lub przedsiębiorcom, którzy dzięki takiemu miejscu mogą dotrzeć ze swoimi pomysłami do dużej grupy potencjalnych klientów oraz inwestorów.

Budowa zintegrowanego kompleksu, łączącego 5-poziomową galerię handlową z 2-poziomwym parkingiem, nowy dworzec PKP oraz podziemny dworzec autobusowy zrealizowana przez Meyer Bergman, NEINVER oraz PKP, kosztowała blisko 1 miliard złotych i była jedną z największych inwestycji infrastrukturalnych w regionie. Miejsce pracy w Galerii znalazło ok. tysiąca osób.

Aktualnie portfel najemców Galerii Katowickiej tworzą m.in. takie marki jak: Peek & Cloppenburg - multibrandowy salon z odzieżą renomowanych marek np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek, Helly Hansen - jedyny w Polsce sklep norweskiej firmy produkującej odzież i akcesoria sportowe, Samsung Saturn Store - pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, opierająca się na synergii dwóch uznanych marek, sklep dedykowany pasjonatom nowoczesnych technologii oraz jedyne na Śląsku: Pijalnia Czekolady E. Wedel, flagowy salon amerykańskiej marki kosmetycznej Estee Lauder, a także ulubionej marki makijażystów - M∙A∙C.

Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r. Za projekt architektoniczny odpowiedzialna była francuska pracownia SUD Architects, opracowanie wyglądu wnętrz powierzono śląskim projektantom z Medusa Group. Generalnym Wykonawcą robót budowlanych była firma Strabag. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.