PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

GAP ma szansę powtórzyć sukces marki Zara w Polsce?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lis 2011 15:57

GAP ma szansę powtórzyć sukces marki Zara w Polsce?

Po sukcesie pierwszego sklepu marki GAP w Polsce, kiedy to przez 18 dni od otwarcia odwiedziło go 35 tys. klientów, Grupa Empik Media & Fashion zapowiada, że salony z tym logo na pewno znajdą się we wszystkich ośmiu największych aglomeracjach w Polsce. W 2012 r. planowane są dwa-trzy, a w latach 2013-2015 około pięciu. Docelowo firma chce mieć 20 punktów GAP.

REKLAMA

Jak już podawaliśmy, kolejne placówki mają powstać w Katowicach i Poznaniu. - Na lokalizacje kolejnych sklepów GAP wybierzemy na pewno duże centra handlowe w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Jednak to, gdzie konkretnie sklepy zostaną otwarte, będzie zależało od dostępności powierzchni - powiedział Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.

Prezes nie obawia się o brak dobrych lokalizacji. - Jeśli marka jest dobra, łatwo znaleźć korzystną lokalizację. Akurat w przypadku GAP-a operatorzy centrów handlowych będą w stanie zarobić dobry czynsz procentowy i to będzie ich motywować, żeby nam dać dobre powierzchnie - przekonuje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.