PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gastronomia odpowiedzią na zakaz handlu w niedziele i konkurencję e-commerce

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 gru 2018 12:29

Gastronomia odpowiedzią na zakaz handlu w niedziele i konkurencję e-commerce mat.pras.

Ekspansja stref gastronomicznych staje się fenomenem rynku handlowego. Polacy podążają za trendami międzynarodowymi i coraz chętniej jadają poza domem. Centra handlowe przywiązują wiec coraz większą wagę do restauracji, kawiarni i barów, ale dla klienta liczy się też zaprojektowana przestrzeń.

REKLAMA

Szacuje się, że już 40 proc. amerykańskich klientów w wyborze centrum handlowego kieruje się jego ofertą restauracji, barów i kawiarni. Taki klient spędza więcej czasu w centrum, przeznacza też większy budżet na zakupy. Udział gastronomii w centrach handlowych rośnie na całym świecie, także i w Polsce.

Warszawskie Blue City stworzyło przestrzeń, która odpowiada potrzebom spotkań biznesowych, oczekiwaniom pokolenia millenialsów, jak i daje możliwość bardziej swobodnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół. Oferta została dobrana w oparciu o analizę potrzeb klientów oraz trendów rozwoju handlu i rozrywki. A te są jasne - do 2025 roku udział gastronomii w europejskich centrach handlowych urośnie nawet do 20 procent, na co wskazuje raport Jones Lang LaSalle. Teraz średni udział sektora gastronomicznego w ofercie warszawskich centrów handlowych wynosi niespełna 7 proc. Ta proporcja będzie dynamicznie rosła.

Odpowiedź na konkurencję e-commerce

Yoram Resfeh, dyrektor generalny Blue City wskazuje, że strefy gastronomiczne dają szansę na zminimalizowanie wpływu wprowadzanego stopniowo zakazu handlu w niedziele, jak i konkurencji ze strony sklepów internetowych.

- Blue City rozwija swoją przestrzeń tak, by wolny czas spędzany w centrum handlowym miał swoją wartość i przyniósł jak najwięcej satysfakcji. Metamorfoza jest odpowiedzią na światowe trendy związane ze zmieniającą się funkcją obiektów handlowych, które są dla klientów miejscem rozrywki, spotkań i wspólnego spędzania wolnego czasu. W swoim koncepcie podkreślamy, że strefa gastronomiczna to coś więcej niż tylko przestrzeń komercyjna. Oferujemy klientom unikalne doznania – mówi Yoram Resfeh.

Blue City zainwestowało w kompleksowe zmiany, zmieniając się w jedyne w swoim rodzaju centrum handlowo-rozrywkowe. Warszawskie centrum wzbogaciło się niedawno o nowe miejsca.

Strefa Bistro i Cafe to nowy koncept IKEA Food łączący bistro i kawiarnię, dla którego specjalnie zaprojektowano nowe menu, a oferta opiera się głównie na konwencji grab&go. Bistro i Café, zlokalizowane na terenie sklepu IKEA w Blue City przy wejściu na poziomie 0, zajmuje powierzchnię 175 mkw, która podzielona jest na trzy strefy: miękkich siedzeń, stołów stojących oraz standardowej, czyli z klasycznymi stolikami dla klientów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.