PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gdański park handlowy wie jak skutecznie dotrzeć do klienta

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 wrz 2017 15:30

Gdański  park handlowy wie jak skutecznie dotrzeć do klienta Park Handlowy Matarnia

Facebook, Snapchat, a teraz Instagram – gdański Park Handlowy Matarnia podjął decyzję o rozpoczęciu komunikacji w rosnącym w siłę medium społecznościowym.

REKLAMA

Instagram liczący już ponad 700 000 milionów użytkowników, na początku istnienia służył jedynie do publikowania zdjęć w kwadratowym formacie. Po przejęciu przez Marka Zuckerberga w 2012 roku, przeszedł rewolucję i posiada już funkcje innej znanej aplikacji mobilnej, Snapchata.

– Strategia komunikacji jakiejkolwiek marki powinna być dostosowana do zmian i panujących trendów – mówi Katarzyna Kaczmarek, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Wykorzystaliśmy moment i jako jedne z pierwszych centrów handlowych w Polsce pojawiliśmy się na Snapchacie. Mówiliśmy „językiem” odpowiednim do korzystającej z aplikacji grupy wiekowej, relacjonowaliśmy ważne momenty z życia parku, uruchomiliśmy autorski program modowy, wykorzystując możliwości, jakich nie miał żaden inny serwis społecznościowy. Teraz te możliwości posiada Instagram, z którego korzysta znacznie więcej osób. Obserwujemy i reagujemy, aby podążać za naszymi klientami i ich zainteresowaniami.

Na profilu ph_matarnia na Instagramie publikowane będą zdjęcia, filmy, czy coraz bardziej popularne boomerangi prezentujące „życie” centrum. Wykorzystana zostanie również funkcja Insta Stories, pozwalająca na publikowanie materiałów znikających po 24 godzinach. To tutaj będzie kontynuowany program „Porady Doroty”, w którym stylistka Parku Handlowego Matarnia, Dorota Florek, dzieli się z obserwatorami różnymi poradami dotyczącymi mody, wyszukuje ciekawe stylizacje, radzi jak kupować racjonalnie. Centrum przygotowuje również dla obserwatorów wiele konkursów.

Park Handlowy Matarnia to największe centrum handlowe w Trójmieście łączące ofertę meblową i modową. Wybór produktów oferowany jest w ponad 60 salonach i sklepach, zlokalizowanych wzdłuż otoczonych zielenią alejek, m.in. IKEA, OBI, Media Markt, Jysk, TK Maxx, C&A, H&M, Cubus, KappAhl, Smyk, Sony Center, Sephora, Empik. Centrum znajduje się przy obwodnicy trójmiejskiej S6, jedynie 10 km od centrum Gdańska i tylko 2 km od lotniska.

Inwestorem Parku Handlowego Matarnia, a zarazem firmą komercjalizującą i zarządzającą obiektem jest IKEA Centres Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA